گزینه Super Follows توییتر برای کاربران اندرویدی فعال شد

به گزارش تور یونان ارزان، توییتر چندین تغییر اساسی در پلتفرم خود ایجاد نموده است تا استفاده از آن را بهبود ببخشد و با سایر برند های شبکه های اجتماعی رقابت کند. ویژگی نو Super Follows یکی از نوترین تغییرات است و توییتر تأیید کرد که اشتراک Super Follows اکنون برای کاربران اندروید نیز در دسترس است.

گزینه Super Follows توییتر برای کاربران اندرویدی فعال شد

به گزارش سرویس ای تی و فناوری انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز، برای کسانی که مطلع نیستند، Super Follows یک سرویس اشتراک است که در آن کاربران می توانند محتوای انحصاری ایجاد نمایند و از حساب های خود کسب عایدی نمایند.

سازندگان محتوا می توانند تصمیم بگیرند که چقدر می خواهند برای محتوای ماهانه هزینه بگیرند. از دسامبر 2021، اشتراک های ماهانه 3، 5 دلار و 10 دلار در دسترس است. توییتر به کاربران اجازه می دهد تا 97 درصد از عایدی حاصل از اشتراک خود را حفظ نمایند. اما اگر سازندگان بیش از 50000 دلار در ماه عایدی داشته باشند، سهم عایدی آن ها به 80 درصد کاهش می یابد.

ویژگی اشتراک پولی توییتر در ماه فوریه اعلام شد و بعداً در سپتامبر 2021 در ایالات متحده و کانادا برای کاربران iOS منتشر شد. در ماه اکتبر، اعلام شد که Super Follows برای همه کاربران iOS در سراسر دنیا در دسترس است. این ویژگی اکنون به کاربران اپلیکیشن اندروید توییتر نیز تعمیم داده شده است.

با این حال، اخطار های خاصی در خصوص این اشتراک وجود دارد. سازندگان باید حداقل 10000 دنبال نماینده داشته باشند و باید حداقل 25 بار در 30 روز گذشته توییت نموده باشند. هنگامی که درخواست آن ها پذیرفته شد، برای ادامه شرکت باید حداقل 25 توییت در ماه داشته باشند. کاربران بعلاوه باید قبل از درخواست، یک نمایه کامل که شامل نام حساب کاربری، بیو، تصویر نمایه و تصویر هدر است، حفظ نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2248

به "گزینه Super Follows توییتر برای کاربران اندرویدی فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه Super Follows توییتر برای کاربران اندرویدی فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید