گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 احتمالا 5 شهریور راهی بازار می شوند

به گزارش تور یونان ارزان، با توجه به شایعاتی که پیرامون گوشی های تاشوی سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 منتشر شده، به نظر می رسد شرکت کره ای میخواهد آن ها را در تاریخ 27 آگوست (5 شهریور) رسما راهی بازار کند.

گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 احتمالا 5 شهریور راهی بازار می شوند

سامسونگ در نظر دارد سال جاری از نسل جدید گوشی های تاشوی خود با نام های گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 رونمایی کند. گوشی هایی که به ترتیب جانشین زد فولد 2 و زد فلیپ 5G می شوند و صرفا به خاطر تطبیق و هماهنگی نام گذاری است که مدل زد فلیپ هم عدد 3 را در کنار نام خود دارد.

به نظر می رسد زد فلیپ 3 به نسبت نسل قبل خیلی تغییر خاصی نداشته باشد جز اینکه گفته می گردد حواشی دور نمایشگر آن کمتر شده و نمایشگر ثانویه آن عظیم تر می گردد. از طرفی گلکسی زد فولد 3 تغییرات بیشتری خواهد داشت که از جمله مهم ترین آن ها می توان به دوربین سلفی زیر نمایشگر تاشو، پشتیبانی از قلم S-Pen و مواردی از این دست اشاره نمود.

در رابطه با تاریخ رونمایی از گوشی های تاشوی سامسونگ پیش تر خبری منتشر شد و متوجه شدیم سومین روز ماه آگوست (12 مرداد) شرکت کره ای از این گوشی ها رونمایی می نماید. در همان خبر بود که از 27 آگوست (5 شهریور) به عنوان تاریخ عرضه این محصولات به بازار یاد شد و به نظر می رسد درست هم باشد.

البته فعلا خود سامسونگ در رابطه با تاریخ عرضه یا رونمایی از این گوشی ها حرفی نزده و هرچه که می شنویم رسمی نیست. اما شایعاتی که در این رابطه وجود دارد، به 27 آگوست (5 شهریور) به عنوان زمان عرضه این گوشی ها به بازار اشاره دارند. در آن روز وب سایت Front Page Tech و امروز پایگاه خبری Yonhap News Agency از این روز به عنوان تاریخ عرضه نمایندگان تاشوی سامسونگ به بازار یاد کردند تا کمی از این بابت مطمئن تر شویم.

اما گوشی های تاشو تنها محصولاتی نیستند که در تاریخ 3 آگوست (12 مرداد) رونمایی می شوند. اینطور که گفته می گردد، ساعت های هوشمند گلکسی واچ 4 و واچ اکتیو 4 هم به آن ها ملحق خواهند شد اما در تاریخی دیگر (11 آگوست، 20 مرداد) شاهد عرضه آن ها به بازار خواهیم بود.

البته در بین محصولاتی که سامسونگ قرار است طی نیم سال دوم 2021 رونمایی کند گلکسی S21 فن ادیشن هم دیده می گردد که خب ظاهرا باید در سه ماه چهارم سال جاری شاهد رونمایی از آن باشیم (حوالی ماه سپتامبر). یعنی درست زمانی که اپل از گوشی های جدید خود رونمایی می نماید. در این صورت باید شاهد رقابت تنگاتنگ پرچم داران مقرون به صرفه اپل یعنی آیفون 12 مینی و آیفون 12 با گلکسی S21 فن ادیشن باشیم. محصولی که از اسنپدراگون 888، نمایشگر 120 هرتزی Super AMOLED و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و می تواند رقیب شایسته ای برای نمایندگان اپل باشد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1756

به "گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 احتمالا 5 شهریور راهی بازار می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 احتمالا 5 شهریور راهی بازار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید