5 وسیله که برای راه اندازی آنلاین شاپ در سال تازه احتیاج دارید

به گزارش تور یونان ارزان، محبوبیت راه اندازی آنلاین شاپ در سال های اخیر به طور چشمگیری افزایش پیدا نموده است، زیرا افراد بیشتری برای خرید احتیاجهای خود به سراغ سایت ها و صفحه های اینترنتی می روند. یکی از اصلی ترین مزایای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین، دسترسی به مخاطبان زیاد بدون احتیاج به ویترین فروشگاهی فیزیکی است. علاوه بر این، راه اندازی آنلاین شاپ می تواند ارزان تر از راه اندازی یک فروشگاه سنتی باشد، زیرا احتیاجی به پرداخت ماهانه هزینه اجاره مغازه ندارید.

5 وسیله که برای راه اندازی آنلاین شاپ در سال تازه احتیاج دارید

با این حال، آغاز کسب و کار اینترنتی نیز چالش های مخصوص خود را دارد. شما باید دانش کافی از تجارت آنلاین، بازاریابی اینترنتی و توانایی جذب و حفظ مشتری را داشته باشید. بعلاوه رقابت در بازار اینترنتی زیاد است و شما برای دیده شدن و رشد در این فضا باید ویژگی ها و مزیت های منحصربه فرد خودتان را داشته باشید تا بتوانید مخاطبان را به سمت فروشگاه خود جذب کنید. با وجود بالا بودن رقابت، با داشتن سخت کوشی، پشتکار و تخصص کافی، راه اندازی فروشگاه آنلاین می تواند سرمایه گذاری ای سودآور و شغلی پاره وقت یا حتی تمام وقت باشد.

1. گوشی همراه؛ مهم ترین ابزار برای راه اندازی آنلاین شاپ

با محبوبیت روزافزون گوشی های هوشمند و استفاده گسترده از اینترنت همراه، همه می توانند به راحتی یک فروشگاه آنلاین ایجاد نمایند. اپلیکیشن ها و پلتفرم های مختلفی وجود دارند که به افراد اجازه می دهند در عرض چند دقیقه یک فروشگاه آنلاین با ظاهری حرفه ای بسازند. این برنامه ها ویژگی هایی دارند که مدیریت کسب وکار را برای صاحبان فروشگاه آسان می نماید.

علاوه براین، موبایل امکان ارتباط مستقیم با مشتریان را برای صاحبان فروشگاه فراهم نموده است. به وسیله اپلیکیشن های مختلف و شبکه های اجتماعی، مشتریان می توانند به راحتی با صاحبان فروشگاه ارتباط برقرار نمایند و سؤالات یا نگرانی هایشان را با آن ها در میان بگذارند و آن ها نیز به سرعت پاسخ دهند و به اعتمادسازی و افزایش رضایت مشتری یاری نمایند. اگر قصد خرید موبایل برای آغاز کارتان را دارید، بهتر است گوشی ای را انتخاب کنید که علاوه بر سرعت قابل قبول، دوربین باکیفیتی نیز داشته باشد.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

48,600,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A53 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

18,689,000

تومان

انواع موبایل

مشاهده همه

2. عکاسی حرفه ای با پایه گوشی

پایه گوشی برای کسانی که در پی راه اندازی آنلاین شاپ هستند، بسیار کاربردی است؛ به خصوص اگر قصد دارند از محصولاتی که می فروشند، خودشان عکاسی نمایند. این محصول به شما اجازه می دهد تا تصاویر و ویدیوهای باکیفیتی از محصولات خود ثبت کنید و مجذوب کننده تر و حرفه ای تر به نظر برسید. شما می توانید از زوایای مختلف عکاسی کنید و تمام جزئیات محصول را به مشتری ها نشان دهید.

علاوه براین، با استفاده از پایه گوشی، احتیاجی به تجهیزات گران قیمت یا عکاسان حرفه ای ندارید و در زمان و هزینه های خود صرفه جویی می کنید. با سرمایه گذاری روی پایه گوشی یا پایه دوربین خوب، می توانید تصاویر باکیفیتی از محصولتان بگیرید و مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل Car Holder SH3100

130,000

تومان

پایه نگهدارنده گوشی موبایل اکسیژن مدل HD3

176,000

تومان

انواع پایه گوشی

مشاهده همه

3. توجه به جزئیات با وسایل تزئینی

وسایل تزئینی برای دکور می توانند جلوه عکس های شما را چند برابر نمایند. این وسایل شامل طیف گسترده ای از محصولات مانند تابلوهای دیواری، وسایل دکوری مانند مجسمه ها و … است. علاوه بر این، وسایل تزئینی برای ایجاد یک تصویر برند قوی کاربرد زیادی دارند، به ویژه برای کسانی که علاقه مند به داشتن یک سبک خاص هستند.

با انتخاب مجموعه ای از وسایل دکوری که بازتاب یک سبک یا موضوع خاص هستند، می توانید تجربه خرید منحصربه فرد و به یاد ماندنی ای را برای مشتریان ایجاد کنید. بعلاوه از این وسایل می توان برای ایجاد ظاهری منسجم در سراسر فروشگاه آنلاین استفاده کرد که به شناخت برند و جلب مشتریانی که به جزئیات اهمیت زیادی می دهند، یاری می نماید.

4. ساخت هویت برند با یاری بک گراند

اگر قصد دارید تصاویر تبلیغاتی حرفه ای و یکسانی ثبت کنید، انتخاب یک بک گراند یا پس زمینه مناسب اهمیت بالایی دارد. با استفاده از یک پس زمینه ثابت، می توانید ظاهری منسجم در فروشگاه اینترنتی خود ایجاد کنید. این موضوع به شناسایی برند و جلب مشتریان یاری زیادی می نماید. یک پس زمینه ساده و خنثی نیز باعث می گردد که تمرکز مخاطب تنها روی محصول باشد و به آن ها اجازه می دهد تا محصول را بدون هیچ گونه حواس پرتی و با جزئیات ببینند.

علاوه بر این، انتخاب یک بک گراند مناسب می تواند حس خاصی را به مخاطب منتقل کند و به داشتن تجربه خرید جدیدی یاری کند. به عنوان مثال، استفاده از پس زمینه طبیعی یا روستایی می تواند حس خاکی بودن و اصالت را منتقل کند، در حالی که پس زمینه تمیز و مدرن می تواند نشان دهنده حرفه ای بودن باشد. بعلاوه می توان از پس زمینه برای برجسته کردن ویژگی ها و مزایای محصول استفاده کرد، مانند نمایش محصول در حال استفاده.

برای ساخت بک گراند می توانید از مقوا، چوب، پارچه، نمد و هر چیز دیگری بهره ببرید و محصولات خود را روی آن بچینید.

5. شخصی سازی سفارش با بسته بندی

بسته بندی مناسب، شرط ضروری برای راه اندازی آنلاین شاپ است، زیرا نه تنها از محصولات در حین حمل و نقل محافظت می نماید، بلکه تجربه خرید بهتری را نیز برای مشتری به وجود می آورد. هنگام انتخاب نوع بسته بندی، باید دو نکته را در نظر داشته باشید:

1- بسته بندی باید به مقدار کافی محکم باشد تا از محصول در طول فرایند حمل و نقل محافظت کند. می توانید از پلاستیک های حباب دار، کاغذهای خالی یا جعبه های بسیار محکم بهره ببرید یا هر ایده دیگری که باعث سالم رسیدن محصول به دست مشتری گردد.

2- بسته بندی باید مجذوب کننده و مطابق با تصویر برند فروشگاه آنلاین شما باشد. به عنوان مثال می توانید از جعبه ها یا پاکت های لیبل دار بهره ببرید یا داخل بسته، یادداشت دست نویس شخصی یا هدیه ای کوچک قرار دهید. مطمئن باشید که مشتری ها از توجه شما به جزئیات و شخصی سازی سفارششان بسیار لذت می برند. بنابراین سرمایه گذاری روی بسته بندی خوب می تواند حس وفاداری مخاطبان را به برند را افزایش دهد و بر تبلیغات دهان به دهان که یکی از برترین راه های تبلیغاتی است، تاثیر بگذارد.

بست کمربندی روزا کد RZ100 بسته 100عددی

16,000

تومان

فوم بسته بندی مدل ضربه گیر بسیار ضخیم کد FO10mm طول 1 متر

48,450

تومان

انواع لوازم بسته بندی

مشاهده همه

راه اندازی آنلاین شاپ چه مزایایی دارد؟

راه اندازی فروشگاه اینترنتی می تواند مزایای بسیار زیادی از جمله هزینه کم در آغاز کار، عدم احتیاج به مکان ثابت، امکان دستیابی به مخاطبان در شهرهای مختلف و انعطاف پذیری از نظر ساعات کاری داشته باشد. بعلاوه این فروشگاه ها، امکان بازاریابی هدفمندتر و توانایی جمع آوری داده ها و آگاهی در خصوص رفتار مشتری را فراهم می نمایند.

چگونه می توانم بستر مناسبی را برای فروشگاه آنلاین خود انتخاب کنم؟

پلتفرم های اینترنتی زیادی مانند شبکه های مجازی و سایت های مختلف وجود دارند. هنگام انتخاب یک پلتفرم، عواملی مانند استفاده راحت و آسان، گزینه های شخصی سازی مطابق با برند و سایر امکانات مورد احتیاج اکانت های بیزینسی را در نظر بگیرید.

چگونه جلب مشتری کنم؟

برای جلب مشتری، شما به مجموعه ای از کارهای مختلف مانند بهینه سازی موتور جستجو یا سئو، بازاریابی رسانه های اجتماعی و تبلیغات پولی احتیاج دارید. علاوه بر این، ارائه محصولات با کیفیت بالا، قیمت مناسب و ساخت تجربه ای لذت بخش برای مشتری، می تواند به جذب و حفظ مشتریان یاری کند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 اسفند 1401 بروزرسانی: 12 اسفند 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2287

به "5 وسیله که برای راه اندازی آنلاین شاپ در سال تازه احتیاج دارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 وسیله که برای راه اندازی آنلاین شاپ در سال تازه احتیاج دارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید