گوشی زنفون 6 ایسوس اندروید 10 را دریافت کرد

به گزارش تور یونان ارزان، گوشی زنفون 6 یکی از گوشی های پرطرفدار ایسوس است است که در بین گوشی هایی با قیمت بین 450 تا 500 دلار فروش خوبی دارد. اکنون خبر خوش برای طرفداران این گوشی این است که گوشی مذکور از اندروید 10 برخوردار شده است.

گوشی زنفون 6 ایسوس اندروید 10 را دریافت کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوشی ایسوس زنفون 6 یکی از جذاب ترین تلفن ها است که دارای دوربین قوی عملکرد مناسب و باتری قدرتمند 5،000 میلی آمپر ساعتی است. اکنون که ایسوس شروع به هدیه کردن نسخه بروزرسانی اندروید 10 به کاربران در سراسر ایالات متحده و هند است، می توان گفت این گوشی همه چیز تمام شده است.

با توجه به اینکه اندروید 10 فقط دو ماه پیش منتشر شده است و هنوز هم فقط روی گروهی از دستگاههای گوگل، وان پلاس، شیائومی و نوکیا اجرا می شود این به روزرسانی حائز اهمیت است. جالب است بدانید برخی تولید کنندگان دیگر مانند سامسونگ ، هواوی و ال جی هنوز از نسخه بتا استفاده می کنند.

حجم به روزرسانی زنفون 6 حدودا 800 مگابایت براورد شده است و تمام ویژگی های جدید اندروید 10 مانند کنترل حریم خصوصی در این نسخه بهبود یافته است. مواردی دیگر مثل پیمایش حرکات جدید و حالت تاریک نیز بهبود یافته است.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 680

به "گوشی زنفون 6 ایسوس اندروید 10 را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی زنفون 6 ایسوس اندروید 10 را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید