آخرین جمله مارادونا چه بود؟

به گزارش تور یونان ارزان، حدود سه هفته قبل بود که خبر عارضه مغزی مارادونا باعث نگرانی عاشقان او در سراسر جهان شد و این ستاره عظیم تحت عمل جراحی نهاده شد. اما چند روز بعد و با انتشار خبر بهبودی و مرخصی مارادونا، به نظر می رسید شرایط برای او بهبود یافته و به زودی قادر به بازگشت به جهانی فوتبال خواهد بود.

آخرین جمله مارادونا چه بود؟

اما در نهایت دیروز خبر تاسف برانگیز و ناراحت کننده مرگ مارادونا جهان فوتبال را متاثر کرد. حالا نشریه دیلی میل در گزارشی آخرین دقایق زندگی مارادونا را توضیح داده است. دروز صبح او برای صرف صبحانه در کنار خانواده به سر میز آمده و در شرایطی که رنگ پریده و پریشان به نظر می رسیده، به اطرافیانش گفته احساس سرما می نماید و شرایط مساعدی ندارد.

در ادامه مارادونا به برادرزاده اش گفته احساس درد و بیماری دارد و بعد نیز به رختخواب خود برای استراحت رفته و همانجا نیز فوت نموده است. ساعتی بعد پرستار بالای سر مارادونا حاضر شده و متوجه وخامت اوضاع او می گردد، اما دیگر دیر شده بود و تماس او با بیمارستان نیز تغییری در شرایط ایجاد نمی نماید. مارادونا قبل از رسیدن گروه پزشکی و آمبولانس از جهان رفته بود و عملیات احیا نیز باعث بازگشت این ستاره عظیم نمی گردد.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1409

به "آخرین جمله مارادونا چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین جمله مارادونا چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید