شروع به کار مرکز تماس بیمه پاسارگاد با موضوع تکریم ارباب رجوع

به گزارش تور یونان ارزان، مرکز تماس شرکت بیمه پاسارگاد با نظارت معاونت توسعه بازار و شبکه فروش و همچنین راهبری مدیریت امور مشتریان در ساختمان های ستادی (کوه نور، گلها، اردشیر، شعبه مرکزی و مدیریت امور مناطق، شعب و نمایندگان) از روز هفدهم آبان ماه فعالیت خود را شروع کرده و پیش بینی شده است در فاز دوم فعالیت کلیه مناطق و شعبه های سراسر کشور بیمه پاسارگاد به سیستم کال سنتر مجهز شوند.

شروع به کار مرکز تماس بیمه پاسارگاد با موضوع تکریم ارباب رجوع

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، براساس گزارش های دریافتی ، این مرکز با هدف تسهیل در برقراری تماس با مرکز پاسخگویی آسان، کنترل تماس های ورودی و راهنمایی هوشمند تماس، کاهش تماس های ناموفق و افزایش بهره وری و بالا بردن راندمان شرکت در بخش پاسخگویی، ایجاد و اجرای الگوها و فرآیندهای سازمانی در راستای مشتری مداری و افزایش رضایتمندی مخاطبان ، پاسخگویی آنی در زمان واقعی و بدست آوردن مشتری بیشتر، پشتیبانی سایر شبکه های اطلاعتی CRM ، نظارت و کنترل به نحوه انجام درخواست های سازمان فروش به وسیله تماس با شعبه های سراسر کشور کار خود را شروع نموده است.

www.pasargadinsurance.ir

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1479

به "شروع به کار مرکز تماس بیمه پاسارگاد با موضوع تکریم ارباب رجوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار مرکز تماس بیمه پاسارگاد با موضوع تکریم ارباب رجوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید