امیرحسین فتحی: وزیر ورزش احداث استادیوم اختصاصی را به ما تکلیف کرد

به گزارش تور یونان ارزان، امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال از احداث ورزشگاهی اختصاصی برای این باشگاه اطلاع داد. - اخبار ورزشی -

امیرحسین فتحی: وزیر ورزش احداث استادیوم اختصاصی را به ما تکلیف کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امیرحسین فتحی نشست صبح امروز (دوشنبه) مدیران ارشد باشگاه استقلال با وزیر ورزش و جوانان را بسیار مفید و کاربردی توصیف کرد و گفت: در مجمع امروز، گزارش عملکرد مالی باشگاه استقلال طی سال های 93 تا 97 توسط هیئت مدیره خدمت مسعود سلطانی فر ارائه شد.

وی ادامه داد: گزارش حسابرس باشگاه نیز امروز ارائه شد و به تأیید اعضای مجمع رسید و مقرر شد هیئت مدیره نسبت به مواردی که اعضای محترم مجمع به آن تشکیک یا تردید داشتند، پیگیری و رسیدگی لازم را انجام دهد. همچنین در خصوص آینده باشگاه بحث شد و امیدواریم بتوانیم مواردی را که مدنظر اعضا و ریاست محترم مجمع هست را، برآورده کنیم تا آینده روشنی برای باشگاه رقم بخورد.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص مهمترین خواسته اعضای مجمع گفت: توجه ویژه به تیم های پایه و استفاده باشگاه از نفرات خودی، فرستادن بازیکن به تیم های خارجی و احداث یک مجموعه ورزشی اختصاصی برای باشگاه از مواردی بود که توسط وزیر ورزش به اعضای هیئت مدیره به طور جدی تکلیف شد که پیگیر آن باشند. ملکی: در جلسه مجمع باشگاه استقلال، صحبتی از تغییر و تحول نبود

فتحی در انتها در مورد مکان و زمان بهره برداری از مجموعه ورزشی استقلال گفت: دو مکان را شناسایی کردیم و کار مطالعاتی روی آن انجام می دهیم و امیدواریم به زودی بعد از نهایی شدن فازهای اول و دوم این مجموعه، موارد را به اطلاع عموم برسانیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 177

به "امیرحسین فتحی: وزیر ورزش احداث استادیوم اختصاصی را به ما تکلیف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیرحسین فتحی: وزیر ورزش احداث استادیوم اختصاصی را به ما تکلیف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید