امیررضا خادم: باید نگاه ویژه تری به بودجه گردشگری وجود داشته باشد

به گزارش تور یونان ارزان، عضو هیئت مدیره هلدینگ گردشگری هگتا گفت: اگر واقعا بخواهیم شعار بیست سال گذشته در عرصه گردشگری را که مهم ترین صنعت جایگزین صنعت نفت به حساب می آید، محقق گردد در ابتدا همان طور که در صنعت نفت و پتروشیمی هزینه و سرمایه گذاری می گردد، برای میراث فرهنگی و گردشگری نیز باید هزینه گردد.

امیررضا خادم: باید نگاه ویژه تری به بودجه گردشگری وجود داشته باشد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ترکیبی تورنتو زمستان 99 هستید و میخواهید از زیباترین شهر کانادا دیدن کنید با ما همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران، امیررضا خادم 26 بهمن ماه 98 در ادامه برپایی نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی را رفتار تثبیت شده ای در عرصه های گردشگری و صنایع دستی دانست و اضافه کرد: با توجه به ظرفیت خاصی که ایران در حوزه گردشگری دارد طبیعتاً معرفی این قابلیت ها و توانایی ها در جای جای کشور، به وسیله چنین نمایشگاهی صورت می گیرد. مردم نیز با استقبال خوبی که از نمایشگاه دارند با صنایع دستی و گردشگری آشنا می شوند.

او که سابقه حضور در مجلس شورای اسلامی را دارد، در خصوص بودجه ای که از سوی دولت به وزارت میراث فرهنگی تعلق می گیرد، بیان نمود: با توجه به قابلیت و توانمندی که در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داریم به نظر می آید باید نگاه ویژه تری نسبت به این حوزه داشته باشد تا بسترهای لازم فراهم گردد و بخش خصوصی بتواند سرمایه گذاری کند و آن را رشد و ارتقا دهد.

این عضو هیئت مدیره هلدینگ گردشگری هگتا، با اشاره به اینکه ما اگر واقعاً بخواهیم شعار بیست سال گذشته در عرصه گردشگری را که مهم ترین صنعت جایگزین صنعت نفت به حساب می آید، محقق گردد در ابتدا همان طور که در صنعت نفت و پتروشیمی هزینه و سرمایه گذاری می گردد، برای میراث فرهنگی و گردشگری نیز باید هزینه گردد؛ او در ادامه توضیح داد: این هزینه در گام اول باید برای زیرساخت های لازم برای توسعه فراهم گردد و دوم به بخش خصوصی و سرمایه گذار شناسانده شوند. از این دو منظر نیازمند هزینه کرد هستیم که اتفاقاً نوعی سرمایه گذاری به حساب می آید نه هزینه.

خادم درباره ادغام نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی با عنوان اینکه به نظر من برپایی این دو نمایشگاه ضرورت بوده و تا پیش ازاین نیز باید به همین صورت برگزار می شد چون به نوعی مکمل یکدیگر به حساب می آیند و از بانیان این تصمیم تشکر می کنم، اظهار کرد: همچنین این نمایشگاه زمینه ای خواهد شد تا مردم با حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی بیشتر آشنا شوند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 814

به "امیررضا خادم: باید نگاه ویژه تری به بودجه گردشگری وجود داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیررضا خادم: باید نگاه ویژه تری به بودجه گردشگری وجود داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید