اکبری: برای شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا باید تقویت شویم

به گزارش تور یونان ارزان، سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: هنوز تعدادی مصدوم از فصل گذشته داریم و به همین علت برای شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا باید تقویت شویم.

اکبری: برای شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا باید تقویت شویم

پیمان اکبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شرایط تیم پیکان پیش از حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا به میزبانی تهران گفت: برنامه های مورد نظر کادر فنی و بازیکنان مورد احتیاج برای حضور در مسابقات را به مدیران تیم اعلام نموده ایم و منتظر تایید و اقدام آنها هستیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان ادامه داد: هنوز تعدادی مصدوم از فصل گذشته در تیم پیکان حضور دارند و به همین دلیل برای شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا با جذب چند بازیکن احتیاج به تقویت داریم.

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال در خصوص حضور در دوره بین المللی تخصصی و پیشرفته مربیگری والیبال به تدریس ویتال هینن، مربی مشهور بلژیکی گفت: کلاس خوبی بود و فکر می کنم همه از تجربیات این مربی که سابقه قهرمانی جهان را دارد و با ستارگان بزرگ جهان کار نموده، استفاده کردیم. هینن در این دوره، مطالبی کلی به حضار ارائه کرد که هر مربی با توجه به شرایط و موقعیت تیمش می تواند برداشت خودش را داشته باشد و اعمال سلیقه کند.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا از 24 تا 30 اردیبهشت به میزبانی تهران برگزار می گردد و از کشورمان تیم های شهداب یزد و پیکان تهران حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2126

به "اکبری: برای شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا باید تقویت شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری: برای شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا باید تقویت شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید