اکنون می توانید چت های واتساپ را به تلگرام منتقل کنید

به گزارش تور یونان ارزان، تلگرام به تازگی از اضافه شدن قابلیتی جدید به اپلیکیشن خود اطلاع داد که بر اساس آن، کاربران می توانند تاریخچه چت های خود در واتساپ را به تلگرام منتقل نمایند.

اکنون می توانید چت های واتساپ را به تلگرام منتقل کنید

به گزارش خبرنگاران، این یعنی کاربرانی که قصد خداحافظی با واتساپ و مهاجرت به تلگرام را در سر دارند، می توانند با خیال راحت مکالمات خود را نیز به این اپلیکیشن منتقل نمایند. این تغییرات در بروزرسانی نسخه 7.4 تلگرام برای نسخه آی او اس قابل دریافت خواهد بود.

تلگرام همچنین اعلام نمود که ویژگی مذکور، برای کاربران اندروید نیز عرضه شده و با آپدیت جدید می توانند از این امکان استفاده نمایند.

طبق اطلاعات ارائه شده، علاوه بر واتساپ، می توان چت های سایر اپلیکیشن ها همانند لاین (Line) و کاکائوتاک (Kakaotalk) را نیز تلگرام منتقل نمایند.

این قابلیت جدید در شرایطی به تلگرام اضافه شده که کاربران زیادی در سراسر دنیا به استفاده از این اپلیکیشن روی آورده اند.

پاول دوروف مدیرعامل تلگرام نیز چندی پیش رسما اعلام نمود که تعداد کاربران این اپلیکیشن از مرز 500 میلیون نفر عبور کرد.

این مسئله به حواشی پیرامون تصمیم عجیب واتساپ برمی گردد که چندی پیش از اعمال سیاست های جدیدی اطلاع داد که بر اساس آن، کاربران تنها در صورتی می توانند از واتساپ استفاده نمایند که اطلاعات خود را با فیسبوک به اشتراک بگذارند.

این تصمیم، واکنش های زیادی را از سوی کاربران به دنبال داشت به طوری که بسیاری از آن ها، تصمیم به ترک این اپلیکیشن و استفاده از برنامه های جایگزین همچون تلگرام و سیگنال گرفتند. حال با توجه به قابلیت جدید تلگرام، این دسته از کاربران می توانند با خیال راحت تر به این مهاجرت فکر نمایند.

استفاده از این قابلیت در پلتفرم آی او اس نیز بدین صورت است که ابتدا باید وارد صفحه چت شخصی یا گروهی مد نظر شد. سپس روی اسم گروه یا مخاطب که در بالای صفحه واقع شده است، تپ کرد تا اطلاعات آن نمایش داده گردد.

از این قسمت، باید گزینه Export Chat را انتخاب و iOS Share Sheet را باز کرد. در اینجا، می بایست Telegram را انتخاب کنید تا وارد اپلیکیشن تلگرام شوید و در نهایت با انتخاب یک چت تلگرامی، می توانید اطلاعات را به آن منتقل کنید.

در گوشی های اندروید نیز کاربران می توانند به وسیله تپ کردن روی علامت سه نقطه که در قسمت بالایی و سمت راست صفحه جای گرفته، گزینه Export Chat و بعد از آن More را انتخاب نمایند.

پیغام هایی که به چت های منتقل می نمایند، با برچسب کوچک Imported نمایان می شوند. همچنین این امکان برای کاربران فراهم شده تا تاریخچه چت های واتساپ را بدون تصاویر یا همراه با تصاویر منتقل نمایند.

منبع: آی تی ایران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1536

به "اکنون می توانید چت های واتساپ را به تلگرام منتقل کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکنون می توانید چت های واتساپ را به تلگرام منتقل کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید