بازی وچان کردستان و شهرداری بم زیباترین ملاقات فوتبال بانوان بود

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران، مرضیه جعفری ظهر امروز در کنفرانس بعد از بازی تیم های وچان کردستان و شهرداری بم، گفت: امروز دو تیم بازی بسیار زیبایی از به نمایش گذاشتند.

بازی وچان کردستان و شهرداری بم زیباترین ملاقات فوتبال بانوان بود

وی با اشاره به صندلی دو تیم در صدر جدول رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، ادامه داد: بازی دو تیم بدون شک یکی از بهترین بازی های فوتبال بانوان کشور بود و خوشحالم که این بازی با برد تیم ما به انتها رسید.

سرمربی تیم شهرداری بم گفت: ما در مورد اهمیت این ملاقات با بازیکنان صحبت نموده بودیم و با توان هر چه تمامتر وارد این رقابت شدیم و خوشبختانه بازیکنان آنچه که وظیفه داشتند را به بهترین شکل ممکن اجرا کردند.

وی ضمن تقدیر از میزبانی استان کردستان، اعلام کرد: خوشبختانه استبقال خوبی از ما صورت گرفت و علیرغم اینکه در جریان بازی یکی دو حاشیه به وجود آمد ولی به هر حال باید قبول کرد که این ملاقات بسیار مهم بود.

جعفری یادآور شد: در نیم فصل دوم رقابت ها ما بازیکنی را از دست نخواهیم داد ولی در صورت احتیاج احتمال اینکه بازیکن جدیدی را جذب کنیم زیاد است.

وی با اشاره به سابقه تیم شهرداری بم در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، اضافه کرد: تیم شهرداری بم تا به امروز شش دوره قهرمان رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان شده است و به همین دلیل انتظار از ما برای ادامه این موفقیت ها زیاد است.

ملاقات تیم های وچان کردستان و شهرداری بم در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در سنندج با نتیجه سه بر دو به سود تیم مهمان به انتها رسید و این تیم با کسب 11 همین برد پیاپی به قهرمانی نیم فصل رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 812

به "بازی وچان کردستان و شهرداری بم زیباترین ملاقات فوتبال بانوان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی وچان کردستان و شهرداری بم زیباترین ملاقات فوتبال بانوان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید