برنامه های بازآفرینی شهری در محلات هدف اردبیل اجرا می گردد

به گزارش تور یونان ارزان، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی اردبیل گفت: در راستای خدمات رسانی به مردم محلات حاشیه شهر اردبیل برنامه های بازآفرینی در محلات هدف اردبیل اجرا می گردد.

برنامه های بازآفرینی شهری در محلات هدف اردبیل اجرا می گردد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، شهرام باباخانی، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی اردبیل در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی اظهار کرد: در بازدیدی که امروز از محلات مختلف اردبیل به ویژه محله عدالت آباد داشتیم قرار شد تا برنامه های بازآفرینی با مشارکت این دفتر اجرایی گردد.

باباخانی با اشاره به ساخت سرای محله، خانه بهداشت و کلانتری در محله عدالت آباد اردبیل بیان نمود: عمده مشکل اهالی این محله اردبیل نبود گاز، آب و فاضلاب شهری است که اهالی را با مشکل روبرو نموده و امیدواریم با حمایت دفتر بازآفرینی وزارت راه و شهرسازی و اختصاص اعتبارات مناسب این مشکل را حل کنیم.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی اردبیل از اختصاص چهار هکتار زمین شهرداری برای احداث پارک در این محله اطلاع داد و بیان نمود: این مقدار اراضی در اختیار راه و شهرسازی گذاشته شده تا به صورت مشارکتی با شهرداری اردبیل و اعتبارات بازآفرینی شهری پارک مناسبی را برای استفاده اهالی در محله عدالت آباد احداث کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی جلسات با مسئولان آب و فاضلاب، گاز و آب برگزار می کنیم تا راه حلی برای مسائل این منطقه تدوین گردد، توضیح داد: برای ساخت سرای محله و خانه بهداشت در این منطقه اقدام شده و احداث کلانتری نیز با پیشرفت 80 درصد و تامین 2 میلیارد تومان به زودی به اتمام می رسد.

باباخانی از اختصاص بخشی از اعتبارات بازآفرینی به منطقه ها هدف اطلاع داد و گفت: با حضور دکتر آئینی در جلسه ای که امروز خواهیم داشت برای حل بخشی از این مکلات تصمیم گیری خواهد شد.

وی ادامه داد: با شناسایی ظرفیت این محلات قرار شد با مشارکت بخش خصوصی و اهالی ساکن در منطقه عدالت آباد و همراهی دستگاه های خدمات رسان ساماندهی این فضا ها را ببینیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2019

به "برنامه های بازآفرینی شهری در محلات هدف اردبیل اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های بازآفرینی شهری در محلات هدف اردبیل اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید