تجربه هیجان انگیز سفر به دره و غارهای چدار

به گزارش تور یونان ارزان، غارها و دره چدار یکی از قدیمی ترین و معروفترین جاذبه های گردشگری بریتانیا می باشد که مانند ظرف عسلی در محیطی لطیف و از لحاظ علمی مهم قرار گرفته است. سالانه 500000 نفر از این جاذبه منحصربفرد بازدید می نمایند. این مکان گردشگری شامل یک زمین اجاری L شکل به مساحت 300 جریب است که شامل کل بخش جنوبی دره چدار، حدود 50 غار (شامل دو غار قابل بازدید برای عموم که در فهرست آثار تاریخی قرار گرفته اند)، بلندترین صخره های آهکی داخل بریتانیا، یک فلات سبز که از لحاظ اکولوژیکی اهمیت بسیاری دارد و پارکینگ های مختلف و ساختمان ها و جاذبه های ساخت دست بشر می باشد.

تجربه هیجان انگیز سفر به دره و غارهای چدار

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات رفع ریجکتی ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

قسمت 300 جریبی متعلق به اتحادیه شرکت های خانواده نجیب زاده بت است که همچنین مالک خانه لانگلیت می باشد و هر دو به وسیله شرکت خصوصی مسئولیت محدود لانگلیت بهره برداری می شوند. از آنجا که کلیه فعالیت ها باید به صورت شخصی سرمایه گذاری شوند، مهمترین هدف پیش از سوددهی اقتصادی، حفاظت از محیط آسیب پذیر آن می باشد. سالانه بیش از 500 هزار بازدیدنماینده از دره چدار بازدید می نمایند و از این میان، حدود 300 هزار تا 400 هزار نفر برای بازدید از غارها بلیت می خرند. بنا به اظهارات باب اسمارت، مدیر بازاریابی شرکت، به علت گذراندن تعطیلات در خارج از کشور و وجود جاذبه های بسیار گردشگری در بریتانیا، تعداد بازدیدنمایندگان از اواسط دهه 1970 افزایش چشمگیری نداشته است. او می گوید: اغلب بازدیدنمایندگان ما کسانی هستند که برای تعطیلات یا بازدید به مکان هایی در فاصله 30 مایلی چدار آمده اند. بازدیدنمایندگان اغلب زوج های 24-25 ساله با فرزند یا بدون فرزند هستند و به طبقه اجتماعی تعلق دارند که پول خود را با دقت و برنامه خرج می نمایند. گروه های بازدیدنماینده مدرسه ها حدود 10٪ کل بازدیدنمایندگان را تشکیل می دهند. اغلب بازدیدنمایندگان در ماه های فصل تابستان از این منطقه دیدن می نمایند و اکثرا تعطیلات آخر هفته خود را برای گردش خود نگه داشته اند. برنامه ریزی هایی برای ترغیب بازدید از منطقه در فصل زمستان، بازدید مجدد و ترغیب بازدیدنمایندگان جوان تر و مسن تر و افراد محلی در دست اجراست.

اسمارت می گوید: واقعیتی که اغلب بازدیدنمایندگان ما متوجه آن نمی شوند این است که کلیه مکان های دره چدار توسط یک شرکت اداره می گردد و تنها با خرید یک بلیت می توان از تمام مکان ها دیدن کرد. قیمت بلیت برای افراد بزرگسال 50/11 پوند، برای بچه ها 50/8 پوند و برای خانواده های چهار نفره 50/31 پوند می باشد. یک بلیت امکان بازدید از چندین مکان دیدنی را می دهد که شامل گودال بزرگ کلیسا شکل غار نیز می گردد. در آن جا راهنمای صوتی این مکان را به بازدیدنماینده می دهد که به تنهایی و با سرعت دلخواه خود از غار دیدن کند و اطلاعاتی را که می خواهد انتخاب نماید و بشنود. جدیدترین جاذبه دیدنی، چدارمن و موزه آدمخوارها است که زندگی عصر حجر و دنیای ماقبل تاریخ پیشینیان آدمخوار ما را به روشنی به تصویر می کشد.

منبع: الی گشت
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 799

به "تجربه هیجان انگیز سفر به دره و غارهای چدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه هیجان انگیز سفر به دره و غارهای چدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید