ترامپ در روز استقلال هم دست از حمله به رسانه ها برنداشت، عکس

به گزارش تور یونان ارزان، ایسنا نوشت: رئیس جمهور آمریکا باز هم آنچه را که چپ رادیکال خواند در کنار رسانه های خبری مورد حمله قرار داده و در همین حال از نحوه پاسخ دولتش به بحران فراگیری کروناویروس دفاع کرد.

ترامپ در روز استقلال هم دست از حمله به رسانه ها برنداشت، عکس

به گزارش پایگاه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در محل کاخ سفید طی روز شنبه به مناسبت روز استقلال آمریکا اظهار کرد: قهرمانان آمریکایی نازی ها را شکست دادند، فاشیستها را خلع قدرت کردند، کمونیستها را سرنگون کردند، ارزشهای آمریکایی را نجات دادند، اصول آمریکایی را تقویت کردند و به تعقیب تروریستها تا آخر دنیا پرداختند.

او در ادامه اظهاراتش بیان کرد: ما هم اکنون در فرایند شکست دادن چپ رادیکال، مارکسیستها، آنارشیستها، آشوبگران، غارتگران و مردمی که در موارد زیادی مطلقا بی اطلاع از کارهایشان هستند، هستیم.

ترامپ در دویست و چهل و چهارمین سالگرد زاده شدن آمریکا اظهار داشت، آمریکا تحت نظر او در حال پویایی بود تا زمانی که هدف ویروسی که از چین آمد، نهاده شد.

ترامپ همینطور به نکاتی که در چند هفته گذشته رویشان مانور داده بود پرداخته و عنون کرد، افزایش چشمگیر موارد ابتلای به کرونا در آمریکا حاصل گسترش ظرفیت آزمایش گیری است؛ ادعایی که کارشناسان خود کاخ سفید آن را رد نموده اند. او فرایند تنزل مرگ در اثر کرونا در آمریکا را که همچنان از خیلی از دیگر کشورها بالاتر است، تحسین کرد.

او گفت: و ما پیشرفت زیادی را رقم زده ایم. راهبرد ما همچنان به خوبی به پیش می رویم. در یکجا فروکش می نماید اما چهره زشت آن در یک جای دیگر بروز پیدا می نماید. اما ما خیلی درسها را فرا گرفته ایم. ما یاد گرفته ایم که چطور شعله را خاموش کنیم.

ترامپ در ادامه حرفهایش درباره کرونا گفت: 99 درصد موارد ابتلا کاملا بی ضرر هستند. اشاره او به آمار مرکز پیشگیری و کنترل بیماری آمریکا در روزهای اخیر است مبنی بر اینکه تنها 102.5 مورد از هر 100000 مورد ابتلای ثبت شده به کرونا نیازمند بستری هستند.

او اظهار داشت: ما بهترین آزمایش گیری را با بیشترین ظرفیت در دنیا داریم.

او در ادامه صحبتهایش خطاب به جمع شنوندگان در محوطه چمن کاخ سفید، جایی که تعداد کمی ماسک به صورت داشتند، بیان کرد آمریکا خیلی بیشتر از نیازش هم اکنون دستگاه تنفس مصنوعی دارد.

ترامپ با قول واکسن و تقدیر از عملکرد دولتش در مقابله با کرونا گفت: ما آموختیم چطور آتش را خاموش کنیم.

وی گفت: پیشرفت های زیادی داشتیم استراتژی ما جواب داد ما بهترین سیستم تست کرونا در دنیا را داریم با احترام به بخش بهداشت ما بطور ناباورانه ای خوب بودیم. تا قبل از خاتمه سال دارو یا واکسن را خواهیم داشت.

ترامپ در ادامه رسانه های آمریکایی را متهم به افترا زدن به خودش و همپیمانانش با متهم کردن آنها و کارهایشان به نژادپرستی کرد. او پوشش رسانه های خبری از مساله سرنگون کردن مجسمه های چهره های نژادپرست زمان جنگ داخلی آمریکا را مایه بی احترامی به نیروهای مسلح آمریکا دانست و گفت: شما نه تنها دارید به من افترا می زنید، نه تنها دارید به مردم آمریکا افترا می زنید، بلکه شما همچنین دارید به چندین نسل از قهرمانانی که جانشان را برای آمریکا دادند افترا می زنید. شما دارید به مردمی که خیلی شجاع تر و منضبط تر از شما بودند افترا می زنید. شما دارید کسانی را که برای آزادی در جنگهای داخلی جنگیدند مورد بی احترامی قرار می دهید و به آنها تهمت می زنید.

23311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1170

به "ترامپ در روز استقلال هم دست از حمله به رسانه ها برنداشت، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ در روز استقلال هم دست از حمله به رسانه ها برنداشت، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید