تلفات فروپاشی ساختمان در بنگلادش به 413 نفر افزایش یافت

به گزارش تور یونان ارزان، خبرنگاران: تلفات ناشی از فروریختن ساختمان 8 طبقه در بنگلادش با بیرون کشیدن تعداد بیشتری جسد از زیر آوار به 413 نفر رسید.

تلفات فروپاشی ساختمان در بنگلادش به 413 نفر افزایش یافت

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد حریق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس؛ بسیاری از مردم بنگلادش در بیرون از این ساختمان تخریب شده منتظر شنیدن خبری از بستگان خود هستند. نیروهای امدادی بنگلادش اکنون با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات سنگین به دنبال یافتن اجساد بیشتری از قربانیان این حادثه هستند.

این ساختمان صبح روز 24 آوریل ریزش نموده است. این کارخانه پوشاک بیش از 3122 کارگر داشته است ولی معلوم نیست در زمان وقوع این حادثه چند کارگر در آن مشغول به کار بوده اند. این مرگبارترین حادثه در صنعت پوشاک بنگلادش به شمار می رود. صنعتی که هر سال 20 میلیارد دلار درآمد عاید اقتصاد بنگلادش می نماید.

پلیس بنگلادش تا به امروز 4 مالک از کارخانه های پوشاک مستقر در این ساختمان را دستگیر نموده است. 5 ماه پیش نیز بر اثر آتش سوزی در کارخانه پوشاک در بنگلادش بیش از 112 نفر جان خود را از دست دادند.

ی41

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 931

به "تلفات فروپاشی ساختمان در بنگلادش به 413 نفر افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلفات فروپاشی ساختمان در بنگلادش به 413 نفر افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید