تهیه نقشه راه همکاری های ایران و مالزی در حوزه سلامت

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران، مرضیه افخم، گفت: در حوزه جنوب شرقی آسیا، از دوران گذشته، روابط مناسبی با کشور مالزی در حوزه های مختلف داشته ایم، البته انتظارات ما از روابط دو جانبه، بیشتر از وضع موجود است.

تهیه نقشه راه همکاری های ایران و مالزی در حوزه سلامت

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

وی با اشاره به تشکیل کمیسیون مشترک ایران و مالزی، گفت: کمیته بهداشت و سلامت در این کمیسیون وجود دارد و امیدواریم که بتوانیم نقشه راه همکاری های مشترک دو کشور در حوزه سلامت را تعریف کنیم. همچنین، حوزه گردشگری سلامت، تازه و جذاب است و احتیاج به هماهنگی های بیشتری دارد تا همزمان با افزایش ورود گردشگران مالزیایی به ایران، شاهد توسعه گردشگری سلامت نیز باشیم.

سفیر ایران در مالزی توضیح داد: در حوزه تجهیزات پزشکی، شرکت های خوبی در مالزی وجود دارد که در بعضی از آنها ایرانیان، اشتغال دارند و به واسطه حضور مالزی در بین کشورهای آ سه آن و اینکه این کشور همیشه دروازه ورود ایران به کشورهای این حوزه بوده، می توانیم فرصت های فراتر از دو کشور و بازارهای جدید برای ایران و مالزی، ایجاد کنیم.

افخم گفت: وزیر بهداشت از وزرای محبوب کابینه است و خلقیات و تخصص وی یاری نموده که ماموریت خطیر وزارت بهداشت در ابعاد مختلف، هماهنگ و متوازن پیش برود و حضور دکتر هاشمی در توازن بخشی به ماموریت وزارت بهداشت، ارتباط با مردم و تنظیم اولویت ها، بسیار مهم و اثرگذار بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 541

به "تهیه نقشه راه همکاری های ایران و مالزی در حوزه سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه نقشه راه همکاری های ایران و مالزی در حوزه سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید