توسعه مالی مازندران و مارکه ایتالیا تقویت می گردد

به گزارش تور یونان ارزان، استاندار مازندران با تاکید بر تقویت زیرساخت های صادراتی استان، گفت: توسعه مالی مازندران و مارکه ایتالیا تقویت می گردد.

توسعه مالی مازندران و مارکه ایتالیا تقویت می گردد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از میاندورود، ربیع فلاح جلودار بعد از ظهر امروز در آیین یادداشت تفاهم میان استانداری مارکه و مازندران در بادله میاندورود گفت: این تفاهم نامه می تواند گامی در جهت شکوفایی، فعال شدن و پویایی اقتصاد دو استان و دو کشور باشد.

وی بیان داشت: خوشبختانه تفاهمنامه های خوبی در حوزه های صنعتی، علمی،کشاورزی و گردشگری میان مسئولان دو استان منعقد و امضای تفاهمنامه خواهرخواندگی میان مراکز ساری و آنکانا مرکز استان مارکه می تواند برای توسعه دو استان و کشور گام موثر باشد.

فلاح با اشاره به اهمیت همکاری در زمینه فناوری و تکنولوژی و تبادل اطلاعات میان دو کشور بیان داشت: با تمام امکانات از سرمایه گذاری در زمینه ایجاد شرکت های مشترک و مارکه در استان استقبال می کنیم.

استاندار مازندران گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد توسعه همکاری های میان دو استان و کشور باشیم.

تداوم همکاری مارکه و مازندران

استاندار مارکه ایتالیا نیز در این مراسم گفت: بازدیدهای اثرگذاری از نقاط مختلف استان در روزهای اخیر داشتیم که همکاری های تجاری میان دو استان را شامل شده است.

لوکا چریشولی اضافه کرد: متاسفانه 80 شرکت دیگر نتوانستند در این سفر ما را همراهی نمایند که امیدواریم در سفرهای آینده بتوانیم فرصت حضور و توسعه این شرکت ها در مازندران فراهم گردد.

وی بیان داشت: جشن صنعت و جشن خواهر خواندگی مراکز دو استان را به فال نیک می گیریم و امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک شاهد توسعه بیشتر میان دو کشور باشیم.

چریشولی با ابراز خرسندی از توجه مسئولان مازندرانی به توسعه روابط میان دو کشور گفت: خوشحالیم که تفاهم نامه های خوب و مناسبی میات دو استان منعقد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 714

به "توسعه مالی مازندران و مارکه ایتالیا تقویت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه مالی مازندران و مارکه ایتالیا تقویت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید