تولید بیش از 100 مستند گردشگری یزد در دو سال گذشته

به گزارش تور یونان ارزان، مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد گفت: طی دو سال گذشته افزون بر 100 قسمت مستند گردشگری استان در این مرکز تولید و از شبکه های ملی منعکس شده است.

تولید بیش از 100 مستند گردشگری یزد در دو سال گذشته

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، امیراحمد پهلوانیان صبح امروز چهارشنبه 17 اردیبهشت در نشستی با مدیرکل و جمعی از فعالان گردشگری استان با اشاره به تأثیرگذاری مستندهای گردشگری تولید شده در صداوسیمای مرکز یزد، افزود: تا به امروز نیمی از این مستندها از شبکه های ملی پخش شده است و نیم دیگر آن نیز به زودی پخش خواهد شد.

او با بیان اینکه آموزش شهروندان برای تعامل با گردشگران سه ضلع دارد، مطرح نمود: برای آموزش شهروندی باید تبلیغات محیطی، فضای مجازی و صداوسیما در یک کمیته معین ساماندهی شود تا تأثیر خود را بر روی جامعه هدف داشته باشد.

خبرسازی مثبت، عاملی مؤثر در رونق گردشگری است

سید مصطفی فاطمی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد خبرسازی مثبت را عاملی مؤثر در رونق گردشگری مطرح نمود و گفت: رسانه ها به خصوص رسانه های خبری می توانند با ایجاد موج مثبت باعث رونق صنعت گردشگری در استان شوند.

او با اشاره به انتشار خبری مبنی بر اینکه ویروس کرونا از طریق گردشگران خارجی در یزد گسترش یافته است، افزود: این خبر کذب محض بود که دامن زدن به آن از سوی رسانه ها می تواند آسیب جبران ناپذیری به گردشگری یزد وارد کند.

فاطمی افزود: صنعت گردشگری در بسیاری از کشورها به عنوان منافع ملی شناخته می شوند و مراقبت از این صنعت وظیفه همه افراد است که عمده آن اطلاع رسانی است.

او با بیان اینکه بیشترین آسیب دوران کرونا به صنعت گردشگری وارد شده است، افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم برای جلوگیری از گسترش این ویروس در استان انجام شد که نمونه شاخص آن تعطیلی کامل اماکن گردشگری و هتل های استان بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1087

به "تولید بیش از 100 مستند گردشگری یزد در دو سال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید بیش از 100 مستند گردشگری یزد در دو سال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید