فراوری 30 میلیون قطعه انواع لوازم روشنایی در منطقه ویژه مالی پیغام

به گزارش تور یونان ارزان، خبرنگاران/البرز مدیر عامل منطقه ویژه مالی و فرودگاه بین المللی پیغام از فراوری سالیانه 30 میلیون عدد انواع لامپ های کم مصرف و تجهیزات مرتبط با روشنایی در این منطقه اطلاع داد.

فراوری 30 میلیون قطعه انواع لوازم روشنایی در منطقه ویژه مالی پیغام

نادر ثناگو مطلق با اشاره به فعال بودن پنج شرکت در زمینه فراوری انواع لامپ و تجهیزات مرتبط با آن به وسیله شرکت های مستقر در این منطقه اضافه نمود: حدود 30 میلیون عدد انواع لامپ و چراغ های LED، کم مصرف، چراغ های پروژکتوری، انواع برد الکترونیکی، محافظ برقی، هواکش برقی و منبع تغذیه الکترونیکی لامپ به وسیله این شرکت ها فراوری می گردد.

به گزارش خبرنگاران، وی با اشاره به اشتغال زایی بیش از 250 نفر در این شرکت ها خاطر نشان کرد: بخشی از این شرکت ها در حال توسعه فعالیت های خود هستند که در نهایت موجب افزایش اشتغال زایی و توسعه فراوریات این واحدهای مستقر در منطقه می گردد.

ثناگو مطلق در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه توسعه زیر ساخت ها با هدف استقرار هر چه بیشتر واحدهای فراوریی و صنعتی یکی از اولویت های در دست اقدام در این منطقه است توضیح داد: در کنار این واحدهای فراوری کننده انواع لامپ، تعداد دیگری از صنایع مرتبط با این فراوریات نیز در حال گرفتن پروانه بهره برداری و راه اندازی واحد های فراوریی خود در پیغام هستند.

وی ادامه داد: فرایند توسعه زیر ساخت ها در منطقه به گونه ای است که امروز شرکت های زیادی در پی سرمایه گذاری در پیغام هستند که در چند سال گذشته بی سابقه بوده است.

وی ابراز شرح داد: امیدواریم با توسعه سرمایه گذاری ها در منطقه ویژه مالی و فرودگاه بین المللی پیغام به وسیله بخش خصوصی در آینده نه چندان، بتوان به منظره منطقه که ایجاد چندین هزار شغل و رشد بیشتر کالاهای فراوری داخل دست یابیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1989

به "فراوری 30 میلیون قطعه انواع لوازم روشنایی در منطقه ویژه مالی پیغام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری 30 میلیون قطعه انواع لوازم روشنایی در منطقه ویژه مالی پیغام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید