حضور 3 برند سوپر پایپ، سرما آفرین و اخگر تابش در هجدهمین نمایشگاه تاسیسات

به گزارش تور یونان ارزان، سوپر پایپ، سرما آفرین و اخگر تابش به عنوان سه برند مطرح صنعت تاسیسات، در هجدهمین رویداد صنعت تاسیسات ایران شرکت می نمایند.

حضور 3 برند سوپر پایپ، سرما آفرین و اخگر تابش در هجدهمین نمایشگاه تاسیسات

به گزارش خبرنگاران ، هجدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی با حضور و استقبال گسترده صاحبان صنایع داخلی و بین المللی در تاریخ 29مهر لغایت 2 آبان برگزار می گردد.

سوپرپایپ اینترناشنال

این شرکت در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات تهران، مانند سال های گذشته مجموعه ای از نوآوری های خود را به نمایش می گذارد. روابط عمومی سوپرپایپ بیان کرد در نمایشگاه سال جاری بازدیدکنندگان علاوه بر محصولات جدید، با تفاوت های این برند 22 ساله که کیفیت محصولات و فراوری و توزیع دانش از مهم ترین آن ها هستند، بیش تر آشنا خواهند شد. سوپرپایپ در سال 1376 فعالیت خود را به عنوان اولین فراوریکننده لوله های 5 لایه پلیمری در خاورمیانه شروع کرد و با گسترش زمینه های فعالیت، امروز محصولات خود را در شش رده عرضه می نماید. سیستم های لوله کشی سوپرپایپ+2، گرمایش کفی سوپرپایپ، سیستم فاضلابی سوپردرین، سیستم بست و ساپورت سوپرفیکس، و پمپ های ویلو، سیستم های تاسیسات مکانیکی هستند که این شرکت عرضه می نماید.

سرما آفرین

روابط عمومی شرکت صنایع سرما آفرین ایران نیز با اعلام این که این شرکت با بیش از نیم قرن سابقه فراوری تجهیزات تهویه مطبوع به عنوان یکی از با سابقه ترین شرکت فراوریی دراین حوزه است، از حضور این شرکت در هجدهمین رویداد صنعت تاسیسات کشور اطلاع داد. سرما آفرین هدف از حضورخود را درهجدهمین نمایشگاه تاسیسات نخست ارائه محصولات جدید و راه چاره های هوشمندانه در زمینه کنترل و مانیتورینگ سیستمهای تهویه مطبوع و در مرحله دوم ایجاد تمایز بین فراوری کنندگان با توانمندی فراوری در ظرفیت های گوناگون و کیفیت برتر، و همچنین ایجاد تمایز بین فراوریکنندگان دارای مواد اولیه مرغوب و کارشناسان مهندسان برتر نسبت به فراوریکنندگان کارگاهی دانست. همچنین این شرکت با سابقه سومین هدف خود را از حضوردرهجدهمین نمایشگاه تاسیسات، مذاکرات رودررو، دیدار با مشتریان قدیمی و ایجاد ارتباط با مشتریان جدید بیان کرد.

اخگر تابش

روابط عمومی شرکت اخگر تابش نیز بیان کرد این شرکت مطرح صنعت تاسیسات در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات تهران شرکت می نماید.

بر اساس این گزارش، اخگرتابش طراح و فراوری کننده انواع سیستم های گرمایش تابشی جهت گرمایش انواع سالن های صنعتی، ورزشی، فضای باز، تعمیرگاه و کوره های تابشی در هجدهمین نمایشگاه تاسیسات تهران به رایگان ارائه مشاوره می نماید. شایان ذکر است؛ غرفه شرکت اخگرتابش در سالن 8-9 واقع شده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 616

به "حضور 3 برند سوپر پایپ، سرما آفرین و اخگر تابش در هجدهمین نمایشگاه تاسیسات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 3 برند سوپر پایپ، سرما آفرین و اخگر تابش در هجدهمین نمایشگاه تاسیسات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید