خبرنگاران با فناوری بلاک چین آشنا می شوند

به گزارش تور یونان ارزان، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دوره آموزش آشنایی خبرنگاران با فناوری بلاک چین، برگزار می نماید.

خبرنگاران با فناوری بلاک چین آشنا می شوند

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش گروه علمی ودانشگاهی خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد برای ارتقای سطح دانش خبرنگاران و علاقمندان به حوزه IT و آشنایی با اصطلاحات فناوری اطلاعات دوره آموزشی فناوری بلاک چین چیستی و کاربردهای آن برگزار کند.

ایده برگزاری این دوره پس از آن شکل گرفت که در یکشنبه های رسانه ای رئیس مرکز روابط عمومی و بازدید از رسانه ها در آستانه روز خبرنگار، خبرنگاران و حتی سردبیران و مسئولین رسانه ها برای آشنایی با مفاهیم تازه ابراز علاقه کردند و این علاقه مندی با واکنش مثبت وزارت ارتباطات روبرو شد.

در این کارگاه آموزشی که 27 مرداد ماه امسال از ساعت 10 الی 12:30 در سالن الغدیر مرکر روابط عمومی وزارت ارتباطات برگزار می گردد و امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات به شرح و تبیین فناوری بلاکچین و کاربردهای آن می پردازد.

به همین منظور، خبرنگاران حوزه IT و همچنین علاقمندانی که تمایل دارند در این کارگاه یک روزه حضور بهم رسانند می توانند حداکثر تا تاریخ 23 مرداد ماه به وسیله شماره نمابر 88467210 و یا با شماره پیامک 2000888 به این مرکز اعلام حضور نمایند.

همچنین،خبرنگارانی که امکان حضور در این دوره آموزشی را ندارند می توانند به وسیله سیستم ویدیو کنفرانس و از را دور در جریان مباحث این دوره آموزشی قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 348

به "خبرنگاران با فناوری بلاک چین آشنا می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران با فناوری بلاک چین آشنا می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید