استقبال پکن از توافق تهران، ریاض

به گزارش تور یونان ارزان، سخنگوی وزارت خانه چین ضمن استقبال از توافق ایران و عربستان سعودی برای بهبود روابط، از آمادگی پکن برای کمک به تقویت امنیت و ثبات غرب آسیا خبر داد.

استقبال پکن از توافق تهران، ریاض

به گزارش فارس، مائو نینگ سخنگوی وزارت خارجه چین امروز (پنجشنبه) در پی دیدار حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی در چین، از ابراز آمادگی پکن برای تقویت امنیت، ثبات و توسعه منطقه غرب آسیا خبر داد.

شبکه سی جی تی ان گزارش کرد، سخنگوی وزارت خارجه چین در کنفرانس خبری روز پنجشنبه خود ضمن استقبال از توافق ایران و عربستان سعودی شرح داد: چین از تلاش های عربستان سعودی و ایران برای بهبود روابط دوجانبه استقبال و قدردانی می کند و آماده است که خرد و قدرت چین را برای تقویت امنیت، ثبات و توسعه منطقه خاورمیانه به اشتراک بگذارد.

اظهارات سخنگوی وزارت خارجه چین در شرایطی مطرح شده است که اوایل امروز، وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی در نشست خود در چین، توافقاتی را برای توسعه روابط دوجانبه به امضا درآوردند و کین گانگ وزیر امور خارجه چین نیز در مراسم امضای این توافقات دوجانبه حضور داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 17 فروردین 1402 بروزرسانی: 17 فروردین 1402 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2299

به "استقبال پکن از توافق تهران، ریاض" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال پکن از توافق تهران، ریاض"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید