خبرنگاران داوطلبان انتخابات شوارها زودتر برای اخذ گواهی عدم سوءپیشینه اقدام نمایند

به گزارش تور یونان ارزان، تبریز- خبرنگاران- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و رییس شورای اطلاع رسانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به لزوم ارائه گواهی عدم سوءپیشینه برای داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی گفت: داوطلبان از هم اکنون برای دریافت این گواهی اقدام نمایند.

خبرنگاران داوطلبان انتخابات شوارها زودتر برای اخذ گواهی عدم سوءپیشینه اقدام نمایند

به گزارش خبرنگاران، علیار راستگو روز سه شنبه در بیست و دومین جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی، با اشاره به شروع نام نویسی از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر از 20 اسفند و شوراهای اسلامی روستا از 16 فروردین، گفت: برای جلوگیری از ازدحام و تراکم جمعیت و ممانعت از شیوع کرونا، داوطلبان شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا زودتر اقدام نمایند.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات شوراها نیز در استان تشکیل شده و نمایندگان شبستر، ملکان و کلیبر در مجلس شورای اسلامی عضو این هیأت هستند.

راستگو ادامه داد: دوره های آموزشی برگزاری انتخابات استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در تبریز برگزار شده و برای فرمانداران و بخشداران استان نیز در حال برگزاری است.

وی افزود: براساس ابلاغیه وزارت کشور فرم مشخصی به فرمانداران و بخشداران ارسال شده است و داوطلبان می توانند با دریافت این فرم برای دریافت گواهی عدم سوءپیشینه اقدام نمایند.

ایجاد فضای گرم انتخاباتی لازم است

وی با اشاره به اینکه ایجاد فضای گرم انتخاباتی در آذربایجان شرقی لازم است، گفت: در داغ کردن تنور انتخابات رسانه ها وظیفه مضاعفی دارند چون ایام شب عید و تعطیلات نوروزی نباید این رویداد مهم ملی را تحت تاثیر قرار دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر اطلاع رسانی عملکرد هشت ساله دولت تاکید نمود و گفت: لازم است تمام دستگاه ها اقدامات شاخص خود را به صورت شفاف و به صورت کمی و کیفی اطلاع رسانی نمایند.

راستگو با اشاره به بعضی عملکرد دولت در آذربایجان شرقی که منحصر به دولت دوازدهم بوده است، گفت: ایجاد اورژانس هوایی در شهرستان های تبریز و میانه و برنامه ریزی برای توسعه آن یکی از اقدامات دولت در استان است که در جهت سلامت مردم بوده است.

وی ادامه داد: حدود چهار هزار کلاس درس طول دولت در آذربایجان شرقی ایجاد شده که یکی از اقدامات بی سابقه در استان است.

وی تاکید نمود: عملکرد در اطلاع رسانی ها باید به سمت تقویت بیشتر اتحاد ملی، وحدت و یکدلی همه جانبه به پیش برود و رسانه ها و روابط عمومی ها تاثیر بیشتری در این خصوص دارند.

عادی انگاری مردم موجب خیز دوباره کرونا می گردد

راستگو همچنین با اشاره به شرایط کرونا در آذربایجان شرقی گفت: کاهش میزان فوتی کرونا به متوسط سه نفر در روز و کاهش تعداد بستری شدگان کرونایی در بیمارستان های استان نشانه تمام شدن کرونا نیست و عادی انگاری مردم موجب خیز دوباره کرونا می گردد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با اعمال محدودیت ها، آمار بستری ها در استان از یک هزار و 700 نفر به 450 نفر کاهش یافته است.

راستگو گفت: 14 شهرستان استان در شرایط آبی و شهرستان های آذرشهر، عجب شیر، جلفا، اهر، سراب، مرند و مراغه در شرایط زرد قرار دارند.

وی افزود: محدودیت های تردد شبانه از سال 21 تا 4 بامداد در تمام شهرهای آذربایجان شرقی اعمال می گردد.

علی پیروز منش سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی هم گفت: رسانه ها در زمینه دستاوردهای اثرگذار دولت بر زندگی مردم تمرکز و بازگو نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1557

به "خبرنگاران داوطلبان انتخابات شوارها زودتر برای اخذ گواهی عدم سوءپیشینه اقدام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران داوطلبان انتخابات شوارها زودتر برای اخذ گواهی عدم سوءپیشینه اقدام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید