خبر خوش معاون رئیس جمهور درباره لغو ویزای دو کشور برای ایرانی ها ، لغو ویزا چین در دستور کار نهاده شد

به گزارش تور یونان ارزان، خبرنگاران: علی اصغر مونسان در سفری که به اصفهان داشت درباره انتخاب معاون جدید گردشگری گفت: کوشش می کنیم در زمینه گردشگری صحبت های همه فعالان را اجرایی کنیم و با در نظر دریافت همه 20 بندی که در اختیار داشتیم معاون جدید را انتخاب کنیم و همین صحبت ها را در حکم به ایشان ابلاغ کردیم. از معاون گردشگری خواستیم که روی این بندها حرکت کند و هم بخش سخت افزاری و هم نرم افزاری را پیش ببرد.

خبر خوش معاون رئیس جمهور درباره لغو ویزای دو کشور برای ایرانی ها ، لغو ویزا چین در دستور کار نهاده شد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

وی اضافه نمود: کوشش می کنیم در همه نمایشگاه های گردشگری شرکت کنیم، فضای مجازی و کلیپ های جدی را مد نظر قرار داده ایم و سند توسعه گردشگری کشور در کمیسیون های دولت در حال آنالیز است. اقداماتی را با همکاری وزارت امور خارجه انجام داده ایم و موضوع عمان را به هیئت دولت بردیم، لغو ویزا با عمان شروع شد و لغو ویزا چین نیز در دستور کار است.

[related-post id=186291]

معاون رئیس جمهور گفت: تحرک خوبی در حوزه پروژه ها وجود دارد پس فرایندها را باید کوتاه کنیم، بیش از 1900 پروژه با 43 هزار میلیارد تومان اعتبار در کشور و در بخش گردشگری در حال اجرا است. در شرایط کنونی مهم ترین سیاست ما پرداختن به حوزه های نرم افزاری گردشگری همچون بازاریابی، تبلیغات و تدوین اطلس و سندجامع گردشگری است.

[related-post id=184616]

منبع: چمدان
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 495

به "خبر خوش معاون رئیس جمهور درباره لغو ویزای دو کشور برای ایرانی ها ، لغو ویزا چین در دستور کار نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش معاون رئیس جمهور درباره لغو ویزای دو کشور برای ایرانی ها ، لغو ویزا چین در دستور کار نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید