تور ترکیه کریسمس: خروج 7 میلیارد دلار از کشور برای خرید ملک در ترکیه!

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران، مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه توئیتر خود نوشت: پس از نقش ⁧‫ایران‬⁩ در عدم سقوط دولت اردوغان در کودتا، این بار ایرانیان با خرید ملک، ⁧‫ترکیه‬⁩ را از ورشکستگی نجات دادند. از 97 تا 99، معادل 7 میلیارد دلار ارز برای خرید ملک در ترکیه از کشور خارج شده است. هزینه گستاخی های اخیر را بعضی از ایرانیان پرداخت نموده اند (آنا).

تور ترکیه کریسمس: خروج 7 میلیارد دلار از کشور برای خرید ملک در ترکیه!

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه کریسمس در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

هشدار درباره خرید ملک در ترکیه

مصطفی قلی خسروی، رئیس اتحادیه مشاوران املاک هم در خصوص خرید املاک در ترکیه با بیان اینکه وعده اقامت با خرید آپارتمان در ترکیه و دوبی، سرابی است که بعضی مردم گرفتار آن می شوند، گفت: مردم نباید فریب تبلیغات خرید خانه در کشور ترکیه و قبرس را بخورند چرا که این کشورها به راحتی اقامت یا سند رسمی را به خریداران نمی دهند.

وی، با بیان اینکه مردم نباید فریب تبلیغات خرید خانه در کشور ترکیه و قبرس را بخورند، گفت: متاسفانه به علت آنکه مدیریت درست در ایران وجود نداشته و ما شاهد افزایش جهشی قیمت مسکن در ایران، طی سال های گذشته بوده ایم همین امر باعث شده که سرمایه های مردم ایران به خرید آپارتمان و ملک در ترکیه اختصاص پیدا کند؛ بعلاوه بسیاری از این افراد مالباخته شده اند.

او ادامه داد: در تبلیغات شبکه های ترکی و عربی اقامت و خرید ملک به گونه ای نشان داده می گردد که گویا در ترکیه یا دوبی همه شرایط مناسب است تا با وعده اقامت، سرمایه ها را از دیگر کشور ها جذب نمایند، اما بار ها پیش آمده که این کشور ها به بهانه های مختلف از دادن اقامت امتناع کردند و قوانین با تغییر مسئولان این کشور ها تغییر نموده است.

او با بیان اینکه در کشور ترکیه دو نوع سند ارائه می گردد که یکی از طرف شهرداری و دیگری سند ثبتی است، اضافه نمود: زمانی که مسکن را به یک فرد خارجی می فروشند به طور معمول دولت اعلام می نماید که این سند شرایط دریافت اقامت را ندارد یا اینکه می گویند شما باید چند سال در این کشور ساکن باشید و بعد اقامت دریافت کنید.

مطالعه متن کامل گزارش هشدار درباره خرید ملک در کشورهای همسایه پیشنهاد می گردد.

آخرین اخبار حوزه مسکن را در صفحه مسکن خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1895

به "تور ترکیه کریسمس: خروج 7 میلیارد دلار از کشور برای خرید ملک در ترکیه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه کریسمس: خروج 7 میلیارد دلار از کشور برای خرید ملک در ترکیه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید