زانوی قهرمان کشتی آسیا جراحی شد

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران، محمدجواد ابراهیمی دارنده 2 مدال طلای آسیا و یکی از مدعیان وزن 92 کیلوگرم که در لیگ برتر کشتی آزاد برای تیم صنایع مازندران به میدان رفت شب گذشته زانوی راست خود را به تیغ جراحان سپرد.

زانوی قهرمان کشتی آسیا جراحی شد

رضا یزدانی دارنده 2 مدال طلا و 2 برنز دنیا، هادی حبیبی قهرمان آسیا، مسعود نصیری از کشتی گیران سابق کشور به عنوان اعضای کادر فنی تیم صنایع مازندران بلافاصله پس از جراحی محمدجواد ابراهیمی در بیمارستان حاضر و پیگیر شرایط و حال قهرمان کشتی آسیا شدند.

مجتبی جواد ابراهیمی، برادر و مربی وی درباره آخرین شرایط ملی پوش کشورمان گفت: محمدجواد با وجود مصدومیتی که در لیگ برایش به وجود آمد اما از آنجا که نسبت به تیمش تعهد داشت تصمیم گرفت تا آخرین لحظه تیم صنایع را همراهی کند.

وی توضیح داد: زانوی راست محمدجواد به وسیله دکتر کیهانی جراحی شد که به لطف خدا عمل خوب و موفقیت آمیزی بود و امیدوارم برادرم با بهبودی هر چه سریع تر همچنان بتواند جزو مدعیان پوشیدن دوبنده تیم ملی برای رقابت های دنیای و بازی های آسیایی سال آینده باشد.

مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد روز 19 آذرماه در سالن 12 هزارنفری آزادی برگزار گردید که در خاتمه تیم های صنایع مازندران، فولادین ذوب آمل، شرکت داروسازی سهند ارس و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به عناوین اول تا چهارم رسیدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2116

به "زانوی قهرمان کشتی آسیا جراحی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زانوی قهرمان کشتی آسیا جراحی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید