سازمان بهداشت جهانی از معترضان ضدنژادپرستی خواست پروتکل بهداشتی را رعایت کنند

به گزارش تور یونان ارزان، رئیس سازمان بهداشت جهانی از معترضان ضدنژادپرستی در سراسر جهان خواست اعتراضاتشان را با حفظ تدابیر مربوط به امنیت سلامت از جمله به صورت زدن ماسک، شستن دستها و حفظ فاصله اجتماعی ایمن از دیگران برگزار کنند.

سازمان بهداشت جهانی از معترضان ضدنژادپرستی خواست پروتکل بهداشتی را رعایت کنند

به نقل از خبرگزاری فرانسه، تدروس آدهانوم قبریسوس، مدیرکل سازمان بهداشت جهانی در جریان یکی از سلسله کنفرانس های خبری خود در محل این سازمان گفت، حامی برابری بوده و از جنبش جهانی علیه نژادپرستی حمایت می کند.

تدروس آدهانوم قبریسوس همچنین در ادامه این اظهارات خود خاطر نشان کرد: ما تمامی انواع تبعیض را رد می کنیم. ما همه آنهایی که در سراسر جهان اعتراض می کنند را تشویق می کنیم به اینکه اعتراضاتشان را به شکلی ایمن برگزار کنند.

تدروس گفت، تقریبا تا کنون هفت میلیون مورد مثبت ابتلای به ویروس کووید-19 در جهان و فوت حدود 400 هزار نفر در اثر این بیماری به سازمان تحت امر وی گزارش شده است.

او خاطر نشان کرد: اگرچه شرایط در اروپا در حال بهبود است اما به طور کلی شرایط جهانی در حال بدتر شدن است.

در روزهای اخیر شهرهای سراسر جهان اعم از آتن، برلین، کیپ تاون، لندن، پاریس، بروکسل، روتردام، سیدنی علاوه بر شهرهای آمریکا شاهد اعتراضات در حمایت از جنبش ضد نژادپرستی جان سیاهپوستان مهم است بودند.

با این حال گزارش شد که معترضان در برخی شهرها نظیر لندن و همچنین برخی شهرهای آمریکا همچون نیویورک به توصیه های سازمان بهداشت جهانی در خصوص حفظ فاصله گذاری اجتماعی و داشتن ماسک به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونای جدید پایبند نبودند.

تدروس خاطر نشان کرد: اگر در اعتراضات شرکت می کنید، تا جای ممکن حداقل فاصله یک متری از یکدیگر داشته باشید، دست هایتان را بشویید، به هنگام سرفه جلوی دهانتان را بگیرید و ماسک به صورت بزنید.همچنین به همه مردم تذکر می دهیم اگر بیمار هستید در خانه بمانید و با مسئولان بهداشت و درمان در تماس باشید.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1133

به "سازمان بهداشت جهانی از معترضان ضدنژادپرستی خواست پروتکل بهداشتی را رعایت کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان بهداشت جهانی از معترضان ضدنژادپرستی خواست پروتکل بهداشتی را رعایت کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید