سازندگان بلک آپس با همکاری سونی مجموعه ای جدید خلق می نمایند

به گزارش تور یونان ارزان، در بخشی از مراسم Summer Game Fest شاهد رونمایی از یک استودیوی کاملا جدید به نام Deviation Games بودیم که توسط خالقان بازی کال آو دیوتی بلک آپس تأسیس شده است و قرار است اولین بازی آن ها با حمایت کامل سونی و به صورت انحصاری برای پلی استیشن ساخته گردد.

سازندگان بلک آپس با همکاری سونی مجموعه ای جدید خلق می نمایند

راهنمایی این استودیو بر عهده دیو آنتونی (Dave Anthony) و جیسون بلاندل (Jason Blundell) است که هر دو از اعضای کلیدی بازی کال آو دیوتی بلک آپس و اعضای باتجربه استودیو تری آرک بوده اند. دیو آنتونی داستان بازی های بلک آپس 1 و بلک آپس 2 را که به ترتیب در سال های 2010 و 2012 منتشر شده اند، نوشته است. این در حالی است که بلاندل یکی از مدیران استودیو تری آرک و همچنین از اعضای ارشد ساخت بخش زامبی محور بازی کال آو دیوتی بوده است. آن ها در اوایل سال 2020 پس از 13 سال از این استودیو جدا شدند تا ادامه راستا کاری خود را شکل دهند.

این دو نفر در رویداد جشن بازی تابستانی حضور یافتند و علاوه بر رونمایی از استودیو جدید Deviation Games گفتند که در حال ساخت یک عنوان کاملا جدید برای پلی استیشن هستند. دیو آنتونی در نوشته ای در وبلاگ پلی استیشن بیان نموده است: ما از داشتن چنین فرصت فوق العاده ای بسیار شاد هستیم. من و جیسون می توانیم اثر کاملا جدیدی را از پایه خلق کنیم و بدون ترس به نوآوری و تشکیل یک میراث باورنکردنی بپردازیم.

اگرچه این استودیو تازه تأسیس شده است، اما به نظر می رسد توانسته تا به امروز نیروهای نسبتا زیادی را به خود جذب کند. طبق اعلام رسمی مدیران استودیو، در حال حاضر اعضای این استودیو به بیش از 100 نفر رسیده است. آنتونی با اطمینان خاطر می گوید که اولین پروژه آن ها بسیاری را شگفت زده خواهد نمود. در این استودیو افراد باتجربه ای که در گذشته در استودیوهایی نظیر کوالیشن، آرکین، تری آرک، بلیزارد، سونی سانتامونیکا، دایس، ریسپاون و… فعالیت نموده اند، حضور خواهند داشت.

او اضافه می نماید: هرچند می توانم اعلام کنم که توسعه این بازی در حال حاضر جریان دارد اما هنوز برای ما واقعا زود است که به جزئیات دقیق این پروژه اشاره کنیم. ما در حال طراحی چیزی هستیم که در طول دهه های تجربه و حضورمان در صنعت بازی های ویدیوی آموخته ایم. با این وجود، همچنین قصد داریم چیزی تازه و سرشار از نوآوری خلق کنیم که تا به امروز تجربه ننموده اید.

آنتونی در پایان می گوید: هراسی نداریم که از جاه طلبی بسیار بالای خود سخن بگوییم. قصد داریم یک بازی بزرگ و پرمحتوا با تمرکز بر روی اکشن و انرژی زیاد بسازیم اما بگذارید فعلا به جزئیات نپردازیم. امیدوارم طولی نکشد که بتوانیم چیزهای بیشتری را از این بازی جدید با شما به اشتراک بگذاریم.

اگر در این چند ماه اخیر اخبار را دنبال نموده باشید، به احتمال زیاد می دانید این اولین باری نیست که سونی در این مدت تصمیم گرفته روی استودیویی نوپایی سرمایه گذاری و حمایت کند که توسعه دهندگانش از افراد باتجربه و باسابقه صنعت تشکیل شده اند. پس از جدایی جید ریموند از گوگل، سونی گفت که اولین بازی AAA کاملا جدید استودیو جدید ریموند یعنی استودیو Haven را حمایت خواهد نمود و بودجه ساخت آن را فراهم می نماید تا به این ترتیب یک اثر انحصاری جدید برای پلی استیشن خلق گردد. برخی از اعضای باتجربه یوبی سافت و حتی افرادی که در گوگل فعالیت داشتند، در این استودیو به توسعه بازی می پردازند. در ماه آوریل، چنین سناریویی برای استودیو جدید Firewalk رخ داد که قرار شد با همکاری سونی ساخت یک بازی چندنفره جدید انحصاری را برای پلی استیشن دنبال کند. این استودیو هم توسط افراد باتجربه و سابق استودیو بانجی که بازی هایی نظیر هیلو و دستینی را در کارنامه دارند، تأسیس شده است. اکنون، Deviation Games سومین استودیویی است که سونی با همین روال مشابه تصمیم به حمایت و پشتیبانی از آن ها گرفته است. البته، اگر بخواهیم دقیق تر نگاه کنیم، این کار در نسل قبل و با همکاری سونی با استودیو جدید کوجیما پروداکشنز آغاز شده است.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1759

به "سازندگان بلک آپس با همکاری سونی مجموعه ای جدید خلق می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازندگان بلک آپس با همکاری سونی مجموعه ای جدید خلق می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید