سانچس حاضر به کاهش حقوقش نیست

به گزارش تور یونان ارزان، ستاره شیلیایی تیم فوتبال اینتر عزم خود را جزم نموده تا همچنان سوهان روح شیاطین سرخ باقی بماند.

سانچس حاضر به کاهش حقوقش نیست

به گزارش خبرنگاران، شبکه ESPN به نقل از یکی از منابع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد خاطرنشان کرد که این باشگاه احتمالاً در خاتمه فصل برای فروش الکسیس سانچس باز هم به مشکل برخواهد خورد.

سانچس تابستان سال گذشته برای یک فصل به اینتر قرض داده شد، اما اینتری ها با این شرط که بیش از نیمی از حقوق او توسط باشگاه انگلیسی پرداخت گردد اقدام به جذب ستاره شیلیایی کردند و با این حال باز هم متحمل ضرر شدند، چرا که ستاره سابق بارسلونا در اوایل فصل دچار مصدومیتی شد که او را برای مدتی طولانی خانه نشین کرد و حالا هم ممکن است به دلیل شیوع کرونا در ایتالیا و نیمه کار ماندن فصل دیگر نتوانند از او استفاده نمایند.

با توجه به این موضوع و هزینه های سنگین خرید قطعی سانچس شامل پرداخت رقم انتقالش به منچستریونایتد و حقوق بالای او، بعید به نظر می رسد اینتر برنامه ای برای قطعی کردن قرارداد او داشته باشد آن هم در شرایط فعلی که تمامی باشگاه های اروپایی به خاطر تعلیق لیگ ها در نتیجه شیوع کرونا متحمل ضرر های اقتصادی چند صد میلیون یورویی شده اند. به این ترتیب صرفنظر از به وجود آمدن بعضی شرایط خاص همچون توافق دوجانبه میان سانچس و من یونایتد برای فسخ قرارداد، انتظار می رود که این بازیکن 31 ساله در خاتمه فصل به منچستریونایتد برگردد.

این اما خاتمه دردسرهای منچستریونایتد نیست، چرا که ظاهراً بازیکن شیلیایی ترجیح می دهد فصل آینده حتی به عنوان یک نیمکت نشین در اولدترافورد بماند و حقوق 500 هزار پوند در هفته اش را دریافت کند و حاضر نیست حقوقش را کاهش دهد تا تیمی دیگر او را به خدمت بگیرد. سانچس دو سال دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد و با توجه به پافشاری اش برای دریافت حقوق فعلی، بعید به نظر می رسد که تیمی حاضر به خرید او گردد. به همین دلیل باشگاه به سرمربی تیم اولگنار سولسشایر گفته که ممکن است فصل آینده مجبور به استفاده از این بازیکن گردد.

سانچس از ماه ژانویه سال 2018 که به منچستریونایتد پیوست روزهای ناامیدنماینده ای را در این تیم سپری نموده و در 45 بازی اش برای شیاطین سرخ تنها پنج گل زده است. او در اینتر هم روزهای پرفروغی نداشته و در تمامی رقابت های فصل برای نراتزوری تنها 15 بازی انجام داده و فقط یک گل زده است. اگر او در نهایت در منچستریونایتد بماند باید انتظار فرصت های بسیار محدود حضور در ترکیب اصلی تیم را برای او داشت، چرا که سولسشایر میخواهد برای فصل آینده تغییر و تحولاتی در تیمش ایجاد کند و در نظر دارد که یک بال راست، یک مهاجم و یک هافبک هجومی جدید به خدمت بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1015

به "سانچس حاضر به کاهش حقوقش نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانچس حاضر به کاهش حقوقش نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید