سرمربی تیم ملی بسکتبال: در ترکیب تغییرات داریم

به گزارش تور یونان ارزان، مهران شاهین طبع با سایت رسمی فدراسیون جهانی درباره وضعیت تیم ملی ایران برای پنجره بعدی انتخابی جام جهانی گفت وگو کرد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال: در ترکیب تغییرات داریم

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی بسکتبال ایران پس از باختی که برابر ژاپن در مسیر جام جهانی تجربه کرد راه سختی تا رسیدن به این تورنمت بزرگ دارد. سایت رسمی فدراسیون جهانی در گزارشی به وضعیت تیم ملی ایران در دیدار با ژاپن پرداخته و از مسیر پیش رو نوشته است:

تیم ملی بسکتبال ایران آغاز قدرتمندی برابر ژاپن داشت اما در نیمه دوم نتوانست برابر حمله های میزبانش کاری کند و در نهایت مغلوب گردید. طبق گفته های آرن داوودی، گارد راس تیم ملی ایران، در این مسابقه ایران نتوانسته در دفاع حریف را کنترل کند. داوودی گفته است: ما در دفاع بد بودیم و درصد شوت های موفق ژاپن خیلی بالا بود. آن ها خیلی خوب بازی کردند.

مهران شاهین طبع، سرمربی تیم ملی ایران نیز درباره این مسابقه به تیم خوب ژاپن اشاره نموده در شرایطی که تیم ملی ایران بدون حامد حدادی برابر این حریف به میدان رفته است. او گفته است: ما برابر تیمی قابل احترام بازی کردیم. ما چند تغییر در ترکیب داشتیم چرا که نتوانستیم از برخی بازیکنان تیم به دلیل مصدومیت استفاده کنیم. نتوانستیم در زیر سبد حریف را کنترل کنیم و توپ های از دست رفته زیادی داشتیم.

او هم چنین تاکید نموده است: ما مسائل تاکتیکی داشتیم که باید آن ها را رفع کنیم. هم چنین باید بیش تر امتیاز کسب کنیم. ژاپن بازیکنان خیلی خوبی در زیر سبد دارد که خیلی خوب بازی کردند. ما نتوانستیم آن ها را کنترل کنیم. به نظرم هاشیمورا آینده بسیار خوبی دارد. او می تواند پیشرفت بیش تری داشته باشد و برابر ما فوق العاده بازی کرد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در ادامه به دیدارهای آینده اشاره نموده و گفته است: دو بازی بسیار سخت برابر فیلیپین و استرالیا داریم. شاید تغییراتی در ترکیب داشته باشیم و از برخی بازیکنان دیگر استفاده کنیم اما نکته مهم این است که قطعا باید کاری انجام بدهیم تا بهتر شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 151

به "سرمربی تیم ملی بسکتبال: در ترکیب تغییرات داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی بسکتبال: در ترکیب تغییرات داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید