شانس برد پرسپولیس بیشتر است، یحیی هدفمند بازی می کند فرهاد تهاجمی

به گزارش تور یونان ارزان، بهنام ابوالقاسم پور در مصاحبه با خبرنگاران، درباره شرایط فنی تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس برای برگزاری دربی پنجشنبه پایتخت گفت: هر دو تیم نتایج خوبی را با وجود تغییر سرمربی گرفته اند که باعث می شود اعتماد به نفس لازم را برای دربی پیدا کنند. این موضوع می تواند به جذابیت های بازی اضافه کند تا هواداران حاضر در ورزشگاه، راضی به خانه هایشان بازگردند.

شانس برد پرسپولیس بیشتر است، یحیی هدفمند بازی می کند فرهاد تهاجمی

مهاجم پیشین پرسپولیس درباره ادامه صدرنشینی سرخپوشان با یحیی گل محمدی گفت: او خیلی خوب عمل کرده است. پرسپولیس کاملاً هدفمند بازی می کند. برای یک مربی که تازه وارد است هیچ چیز مهم تر از کسب پیروزی نیست. گل محمدی نیز با همین روش توانسته است پرسپولیس را در صدر جدول نگه دارد.

وی ادامه داد: استخوان بندی پرسپولیس در چند سال اخیر حفظ شده و این بازیکنان به همدلی لازم نیز رسیده اند. گل محمدی از جنس پرسپولیس است و آرامشی که دارد وارد تیم هم شده است. به نظرم بازی خوبی خواهد شد اما هر دو مربی مراقب نباختن هم خواهند بود.

ابوالقاسم پور در پاسخ به این سوال که شانس کدام تیم را برای بردن سه امتیاز دربی بیشتر می داند تاکید کرد: استقلال تهران با فرهاد مجیدی خیلی خوب و رو به جلو بازی می کند. به همین خاطر بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود. چون آنها مقابل قهرمان سه دوره متوالی لیگ برتر قرار می گیرند و انگیزه هایشان بیشتر از دربی های قبلی است.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: پرسپولیس نشان داده است که نمی خواهد بازی احساسی انجام دهد و با منطقی که در تاکتیک خود دارد پیش می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 882

به "شانس برد پرسپولیس بیشتر است، یحیی هدفمند بازی می کند فرهاد تهاجمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس برد پرسپولیس بیشتر است، یحیی هدفمند بازی می کند فرهاد تهاجمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید