شرکتهای دانش بنیان حوزه پزشکی به ترکیه می فرایند

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران، غلامرضا رضاییان امروز در رویداد یکشنبه های صادراتی با موضوع تجهیزات پزشکی که به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار گردید در مورد نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی استانبول (Exposed Eurasia) به اسم بزرگترین نمایشگاه ترکیه و اوراسیا گفت:این نمایشگاه در زمینه تجهیزات و فناوری های پزشکی پیشرو بوده که می تواند ارتباطات بین المللی خوبی در حوزه بهداشت و درمان را فراهم کند.

شرکتهای دانش بنیان حوزه پزشکی به ترکیه می فرایند

بهترین تجربه سفر را با سفر به ترکیه در بهار در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

مدیرعامل این شتابدهنده ادامه داد: این نمایشگاه با مشارکت بیش از 200 شرکت در زمینه تجهیزات پزشکی، سیستم های عکسبرداری، بررسی پزشکی، تشخیص، درمان، محصولات توانبخشی، دستگاه ها، سیستم ها، فناوری، تجهیزات، راهکار های بیمارستانی، سیستم های تصویربرداری هسته ای و پلاسما با کیفیت بالا، تجهیزات سی سی یو، تجهیزات تنفسی، تجهیزات چشم پزشکی، ونتیلاتور، تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات بیمارستانی و دیگر شاخه های مرتبط برگزار می گردد.

به گفته رضاییان، در سی امین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی اورآسیا از کشورهای آمریکا کانادا چین بلژیک بریتانیا سوئیس روسیه کره تایوان و 14 شرکت از ایران حضور دارند.

وی اضافه نمود: در نمایشگاه تجهیزات پزشکی ترکیه 14 شرکت دانش بنیان ایرانی با حمایت 90 درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی حضور می یابند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1795

به "شرکتهای دانش بنیان حوزه پزشکی به ترکیه می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکتهای دانش بنیان حوزه پزشکی به ترکیه می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید