عنوان بهترین غذاهای خیابانی جهان به سنگاپور رسید

به گزارش تور یونان ارزان، طبق نظرسنجی مجله CEOWORLD، سنگاپور صندلی نخست بهترین غذاهای خیابانی جهان را از آن خود کرد و بالاتر از بانکوک و هنگ کنگ نهاده شد.

عنوان بهترین غذاهای خیابانی جهان به سنگاپور رسید

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

طبق اعلام مجله CEOWORLD، سنگاپور از میان پنجاه کشور جهان، بهترین غذاهای خیابانی را دارد. سنگاپور با پشت سر گذاشتن رقبایی مثل بانکوک، هنگ کنگ، هوشی مین و... توانست صندلی نخست را از آن خود کند.

این در حالی است که کوالالامپور اصلاً در این فهرست جایی نداشت. این فهرست بر اساس رأی مسافرانی که عاشق غذا نیز هستند، رتبه بندی شده است. به گفته این مجله ، 92 هزار مسافر تجاری و 1400 نماینده شرکت که به سفر کاری می روند، از 86 کشور جهان برای رتبه بندی غذاهای خیابانی به مجله مذکور یاری نموده اند. این کشورها در چهار دسته رتبه بندی شدند: تعداد فروشندگان غذای خیابانی، قیمت مناسب، تجربه و بهداشت.

کل نظرسنجی در فاصله 18 ژوئیه تا 19 سپتامبر 2019 انجام شد و برای این منظور، علاوه بر تجزیه وتحلیل داده های غذاهای خیابانی گوگل مپ، اطلاعاتی از صندوق بچه ها ملل متحد (یونیسف) نیز مورد استفاده نهاده شد تا شهرها را بر اساس بهداشت غذاهای خیابانی رتبه بندی نمایند.

در رابطه با اینکه کدام کشور، بهترین غذای خیابانی جهان را دارد، بحث های داغی بین مردم مالزی و سنگاپور به راه افتاد که هر کدام ادعا می کردند، غذای کشور آن ها بهترین است. در سال 2018 پس از آنکه نخست وزیر سنگاپور، لی هسین لونگ (Lee Hsien Loong) خاطرنشان کرد، این کشور به دنبال نامزدکردن فرهنگ غذاهای خیابانی خود در فهرست میراث فرهنگی ناملموس یونسکو است، مردم مالزی به شدت عصبانی و خشمگین شدند.

اوایل سال 2019 نیز وقتی سی ان ان، دسر یخی شیرین سندول (cendol) سنگاپور را به عنوان بهترین خوراکی جهان معرفی کرد، باز خشم مردم مالزی برانگیخته شد. هرچند مخترع این دسر، سنگاپور نیست و اصالت آن به کشور اندونزی برمی شود.

اگر تمایل دارید که سفری برنامه ریزی شده و راحت به سنگاپور داشته باشید، می توانید از میان فهرست تورهای ده ها آژانس معتبر در خبرنگاران، قیمت انواع تورها به مقصد سنگاپور را مقایسه کنید و به وسیله آژانس های همکار خبرنگاران، تور ارزان سنگاپور را بخرید. ضمناً می توانید بهترین جاهای دیدنی سنگاپور را در خبرنگاران ببینید، در خصوص دیدنی های آن اطلاعات مختلفی به دست بیاورید و برای سفرتان برنامه ریزی کنید.

منبع: کجارو / sea.mashable.com
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 644

به "عنوان بهترین غذاهای خیابانی جهان به سنگاپور رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنوان بهترین غذاهای خیابانی جهان به سنگاپور رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید