ناپدید شدن هواپیمای مسافربری مالزی اتفاقی غیر معمولی است

به گزارش تور یونان ارزان، خبرنگاران: رئیس انجمن آنالیز حوادث هوایی سوئیس ناپدید شدن هواپیمای مسافربری بزرگ مالزی را در خطوط هوایی قابل کنترل، اتفاقی شگفت انگیز و بسیار غیر معمولی ارزیابی کرد.

ناپدید شدن هواپیمای مسافربری مالزی اتفاقی غیر معمولی است

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین المللی خبرنگاران، دانیل کنشت خلبان خطوط هوایی و رئیس سازمان آنالیز حوادث هوایی Sust در این کشور که سال ها تجربه آنالیز حوادث هوایی را دارد در تبادل نظر با اس ار اف، درباره ناپدید شدن هواپیمای مالزی گفت: ناپدید شدن چنین هواپیمای بزرگی که در حریم هوایی کاملا تحت کنترل پرواز می نموده بسیارغیر عادی است. ناپدید شدن یک هواپیمای کوچک در چنین حریم هوایی امکان پذیر است اما درباره یک چنین هواپیمای مسافربری بزرگی نه.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این یک سانحه هوایی است که سوئیس خود را درگیر آن ننموده است در عین حال از کنجکاوی حرفه ای خاص خود برای پرداختن به این مسئله خبرداد.

هواپیمای مسافری خطوط هوایی مالزی بامداد روز شنبه (17 اسفند) ساعتی پس از ترک فرودگاه بین المللی کوالالامپور به سمت پکن با 239 سرنشین شامل 227 مسافر و 12 خدمه ناپدید شد.

هم اکنون 34 هواپیما و 40 کشتی متعلق به مالزی، ویتنام، تایلند، استرالیا، سنگاپور، اندونزی، چین و آمریکا در جستجوی بقایای هواپیمای گمشده هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 484

به "ناپدید شدن هواپیمای مسافربری مالزی اتفاقی غیر معمولی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناپدید شدن هواپیمای مسافربری مالزی اتفاقی غیر معمولی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید