فیلم پلیس پیمان معادی در فرانسه اکران شد

به گزارش تور یونان ارزان، پلیس یا شیفت شب فیلم جدید پیمان معادی که محصول کشور فرانسه است از امروز در سینماهای فرانسه اکران شد.

فیلم پلیس پیمان معادی در فرانسه اکران شد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

فیلم را آن فونتن بازیگر، فیلم نامه نویس و کارگردان متولد لوکزامبورگ ساخته است. در کارنامه فونتن چندین نامزدی برای جوایز بفتا و سزار به چشم می خورد. در فیلم پلیس پیمان معادی نقش پناهنده ای را بازی می نماید که توسط پلیس فرانسه دستگیر می گردد و می خواهند او را از کشور بیرون نمایند.

سه افسر پلیس که نقش یکی از آن ها را عمر سی، بازیگر مشهور فرانسوی در فیلم هایی مثل دست نیافتنی ها یا مردان ایکس: روزهای گذشته آینده، بازی می نماید، وظیفه دارند که مهاجر غیرقانونی با بازی معادی را تا فرودگاه شارل دوگل پاریس همراهی نمایند. جایی که او مجبور است سوار هواپیما گردد و به کشورش برگردد. اما سه پلیس متوجه حقیقتی می شوند که انتخاب درست را برایشان سخت می نماید.

منتقد هالیوود ریپورتر درباره این فیلم نوشته است: بازی های بازیگران فیلم به اندازه کافی متقاعدنماینده است و تغییر زوایای نگاه مخاطب را درگیر می نماید و باعث می گردد به بعضی از جنبه های مشکل دار متن دقت نکند و به جایش در دینامیک بازیگران غرق گردد.

اما منتقد اسکرین اینترنشنا معتقد است علی رغم آغاز هوشمندانه فیلم آن فونتن به صورت کلی در روایتش پیروز نمی گردد.

این فیلم پلیسی به صورت کامل در پاریس اتفاق می افتد و به زبان فرانسوی است. منتقد هالیوود ریپورتر در کنار بازی بازیگران نقش پلیس به اجرای عالی پیمان معادی در نقش مهاجر غیرقانونی که او را در فرانسه به عنوان بازیگر جدایی نادر از سیمین فرهادی می شناسند هم اشاره می نماید.

آن فونتن برای ساختن درام بیوگرافیک کوکو پیش از شنل با بازی آدری توتو در نقش گابریل شنل که انقلابی در صنعت مد به پا کرد شناخته می گردد.

این اولین فیلم فرانسوی پیمان معادی است که بعد از شهرتی که با فیلم فرهادی به دست آورد ابتدا در هالیوود چند فیلم بازی کرد و حالا به نظر می رسد آوازه شهرتش به اروپا و فرانسه هم کشیده شده است. از بین بازیگران ایرانی گلشیفته فراهانی حضور فعال تری در سینمای فرانسه زبان دارد.

  • بهترین فیلم های پیمان معادی؛ مشهورترین بازیگر ایران در سینمای دنیا
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1224

به "فیلم پلیس پیمان معادی در فرانسه اکران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم پلیس پیمان معادی در فرانسه اکران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید