ماجرای عجیب مُرده ای که در خیابان های ماهشهر راه می رود

به گزارش تور یونان ارزان، آقای ابراهیمی شهروند خوزستانی ساکن بندر ماهشهر در روز های گذشته برای انجام امور اداری و بانکی به یکی از شعب یک بانک مراجعه می نماید، اما متوجه می گردد که حساب های بانکی اش به علت فوت او مسدود شده است.

ماجرای عجیب مُرده ای که در خیابان های ماهشهر راه می رود

پس از پیگیری ماجرا، تعیین شد که حساب های وی به دلیل ثبت فوتش مسدود شده و احتمالا فرد دیگری اقدام به دریافت گواهی فوت به نام وی نموده است.

مصطفی امانی پور مدیرکل ثبت احوال خوزستان با اشاره به مورد عجیب ثبت فوت یک فرد زنده اظهار کرد: فوت آقای محمد ابراهیمی سال جاری در ثبت احوال مستقر در بهشت زهرای تهران با گواهی پزشک و به دلیل ابتلا به کرونا ثبت شده است در حالی که وی همچنان در قید حیات و در بندر ماهشهر ساکن است.

وی اضافه نمود: شناسنامه وی از استان کرمانشاه صادر شده است؛ با آنالیز های اجرا شده تعیین شد که برای آقای ابراهیمی در اردیبهشت ماه سال 92 شناسنامه المثنی صادر شده است بنابراین احتمال استفاده شخص دیگری از شناسنامه وی وجود دارد.

مدیرکل ثبت احوال خوزستان گفت: از طرف دیگر تعیین شد که مراجعه مستقیمی از سوی متقاضی برای دریافت هدایت به ثبت احوال انجام نشده تا ببینیم چه کسی اعلام کننده ثبت فوت بوده است یا اعلام کننده ثبت فوت، چه کسی را به جای آقای ابراهیمی قلمداد نموده و چه هدفی داشته است.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، اضافه نمود: با توجه به بحث های حقوقی و احتمال سوءاستفاده از این شناسنامه، این فرد باید به یکی از ادارت ثبت احوال یا اداره کل ثبت احوال خوزستان مراجعه کند.

منبع: حادثه 24

منبع: فرارو
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2023

به "ماجرای عجیب مُرده ای که در خیابان های ماهشهر راه می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای عجیب مُرده ای که در خیابان های ماهشهر راه می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید