مالت به گردشگران اعانه می دهد!

به گزارش تور یونان ارزان، مقام های مالت قصد دارند برای احیای صنعت گردشگری آسیب دیده این کشور به هر یک از گردشگرانی که مدت مشخصی را در این کشور سپری نمایند اعانه بدهند.

مالت به گردشگران اعانه می دهد!

رویترز: کشور مالت میخواهد برای احیای توریستی و پیشی دریافت از مقاصد دیگر به توریستان خارجی که در تابستان پیش رو دست کم سه روز را در این جزیره مدیترانه ای سپری می نمایند تا 200 یورو پرداخت کند.

روز آدینه کلیتون بارتولو وزیر توریستی مالت خاطرنشان کرد با توجه به این که اغلب محدودیت های کرونایی تا یکم ژوئن لغو خواهد شد توریستانی که به طور مستقیم برای تعطیلات تابستان در هتل های این کشور جا رزرو نمایند این اعانه را دریافت خواهند کرد.

آمار شورای جهانی توریستی و مسافرتی نشان می دهد صنعت توریستی به طور مستقیم و غیرمستقیم بیش از 27 درصد از اقتصاد مالت را دربرگرفته است اما حوزه توریستی این کشور در دوران کرونا به شدت دچار خسارت شده است.

در سال 2019 مالت بیش از 2.7 میلیون توریست خارجی جذب کرد اما از زمانی که شیوع این ویروس در مارس 2020 تعیین شد این آمار تا 80 درصد کاهش پیدا کرد.

به گفته بارتولو میزان اعانه پرداختی برای توریستانی که در هتل های پنج ستاره، چهارستاره و سه ستاره اقامت دارند متفاوت خواهد بود.

با توجه به این که 42 درصد بزرگسالان مالت دست کم یک دوز واکسن کرونا دریافت نموده اند این کشور یکی از بالاترین آمارهای واکسیناسیون در اتحادیه اروپا را به ثبت رسانده است.

آمار موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور نیز فرایند نزولی داشته است.

به گفته بارتولو با توجه به این که بریتانیا یک سوم توریستان مالت را تشکیل می دهد مذاکراتی برای افزایش سفر بین این دو کشور انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1653

به "مالت به گردشگران اعانه می دهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالت به گردشگران اعانه می دهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید