محمودزاده: در خصوص قراردادهای ریالی تصمیمی می گیریم که به نفع منافع ملی باشد، قراردادها تا انتها فصل پابرجاست

به گزارش تور یونان ارزان، مسئول جابجایی سازمان لیگ فوتبال گفت: در خصوص قراردادهای دلاری باشگاه برای فصل بعد، تصمیمی خواهیم گرفت که به نفع منافع ملی و باشگاه ها باشد.

محمودزاده: در خصوص قراردادهای ریالی تصمیمی می گیریم که به نفع منافع ملی باشد، قراردادها تا انتها فصل پابرجاست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، فریبرز محمودزاده درباره جلسه باشگاه های بدهکار ایرانی با مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از سوی باشگاه ها به عمل آمد و مقرر شد این کلاس ها به صورت مستمر در شهرهای دیگر ادامه داشته باشد. امیدوارم خروجی آن هم این باشد که در بخش حقوقی و اجرای قراردادها از این به بعد پیروز تر عمل کنیم .

وی در خصوص غیبت بیشتر مدیران عامل در این جلسات توضیح داد: اگر مدیرعامل باشگاه نیامد، قائم مقام یا مدیر تیم در جلسات حضور داشتند. ضمن اینکه در همه جلسات هم مدیران حقوقی باشگاه ها بودند که ضروری است از تمام این باشگاه ها تشکر کنم. مدیران حقوقی نقش انکارناپذیری در بخش حقوقی و قراردادها دارند و تقریباً تمام مدیران حقوقی باشگاه ها در جلسات حضور داشتند.

مسئول جابجایی سازمان لیگ درباره بحث ممنوعیت قرارداد دلاری و عقد قرارداد ریالی با خارجی ها برای فصل آینده و اینکه آیا این موضوع به صورت دستور به باشگاه ها ابلاغ شده است یا خیر؟ عنوان نمود: با توجه به جلساتی که داشتیم باید پیشنهادات باشگاه ها را دریافت می کردیم و آسیب شناسی انجام می شد. پیشنهادات مطرح شده فعلاً خام است و هیچ چیز قطعی نیست، هیچ تصمیمی هم در هیئت رئیسه گرفته نشده است، اما ما باید به فکر منافع ملی باشیم.

محمودزاده گفت: اگر این تصمیم به صورت قانون در بیاید باید با موازین آیین نامه فیفا و حتی قانون تجارت تطبیق داده گردد و اگر مخالف آنها باشد حتماً هیئت رئیسه با آن مخالفت خواهد نمود. با توجه به منافع ملی و شرایط حاکم بر باشگاه ها باید تصمیمی گرفته گردد تا خروجی آن به نفع همه باشد. همه نقدها را می پذیریم، اما بهتر است این نقدها به صورت کتبی ارائه گردد تا این تصمیم چکش کاری بیشتری گردد.

وی در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه یکی از مسئولان فیفا اعلام نموده است قراردادهای کنونی بازیکنان تا 11 تیرماه اعتبار دارد و آیا این موضوع برای باشگاه ها مشکل ساز نخواهد شد، گفت: چند روز پیش هم در این مورد صحبت کردیم، همانطور که می دانید در عرصه جابجایی تمام فدراسیون های ملی باید مطیع قوانین فیفا باشد. یعنی هیچ فدراسیونی نمی تواند جداگانه تصمیم بگیرد. اکنون با توجه به پیشنهاداتی که ارائه شده فیفا پیشنهاد خود را اعلام نموده است تا فدراسیون های ملی بتوانند انعطاف لازم را داشته باشند.

محمودزاده ادامه داد: موضوعی که مطرح می گردد صد در صد درست نیست. البته قرارداد بیشتر باشگاه های ما با بازیکنان تا انتها فصل است. طبق آنالیز هایی که ما روی 16 باشگاه لیگ فزونی انجام دادیم، بیشتر آنها قراردادشان با بازیکنان تا انتها فصل است. این موضوع را در جلسه هم به دبیرکل و بهاروند اعلام کردم، اما فیفا باز هم با این وجود اعلام نموده است فدراسیون ها نگران طولانی شدن لیگ ها نباشد و بازیکنان تا زمانی که فصل به صورت کامل به اتمام نرسد قراردادشان پابرجاست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1051

به "محمودزاده: در خصوص قراردادهای ریالی تصمیمی می گیریم که به نفع منافع ملی باشد، قراردادها تا انتها فصل پابرجاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمودزاده: در خصوص قراردادهای ریالی تصمیمی می گیریم که به نفع منافع ملی باشد، قراردادها تا انتها فصل پابرجاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید