مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری شهر گردشگر

به گزارش تور یونان ارزان، امروز یکشنبه 4 شهریور 97 نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری توریستی شهر توریست افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری شهر گردشگر

نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری توریستی شهر توریست با حضور علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی و با همکاری و همراهی 31 استان کشور، شرکت ایران نوین و زحمات بسیار زیاد سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و توریستی در مجموعه ایران مال افتتاح شد.

محمد محب خدایی معاون توریستی در این مراسم گفت:

هفته دولت را به همه دولتمردان و مردم ایران تبریک می گوییم، امروز نقطه تحولی را در حوزه توریستی کشور را شاهد هستیم. ما توانستیم شان و جایگاهی را که میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی دارد به خوبی در کشور نشان دهیم، امروز شاهد هستیم که دولت و تمام استانداران در برنامه ریزی های کلان، شان توریستی را لحاظ می نمایند.

به گفته وی ایران قادر است تا با توریستی مالی پویا را داشته باشد اگر امروز شاهد هستیم که 8700 میلیارد تومان به وسیله صندوق توسعه ملی به توریستی اختصاص یافته است باید از این فرصت استفاده کنیم.

امروز تحول در نگرش به حوزه توریستی کشور را مشاهده می کنیم، به این باور رسیدیم که می توانیم با برنامه ریزی در حوزه توریستی به اهداف توریستی دست یافت ایران مال یکی از مکان هایی است که ارکان شهر توریست را در خود جای داده است.

محب خدایی اضافه نمود:

شهر توریست، مکانی است که خود را برای میزبانی از میهمانان آماده نموده است، هدف ما این است که شرایط لازم را برای سرمایه گذاران حوزه توریستی فراهم کنیم، تمام انرژی و همت سازمان در جهت تسهیل و تسریع امورات سازمان و مشارکت بخش خصوصی است.

اثنی عشری سخنگوی مجموعه ایران مال اظهار داشت:

این نمایشگاه با همکاری و همراهی 31 استان کشور، شرکت ایران نوین و زحمات بسیار زیاد سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و توریستی برپا شده است. ایران مال یک شهر توریست است، تمثیلی از ایران در این مجموعه به نمایش درآمده، شهر توریست ترکیبی معنادار از شهر و توریست است، شهر توریست یعنی نگرش متفاوت به داشته های ذاتی شهر، ایران مال با ظرفیت پذیرایی از 80 میلیون ایرانی می تواند میزبان توریستان بسیار زیادی باشد. اهتمام این دولت به موضوع توریستی در اختصاص بیش از 8 هزار میلیارد تسهیلات در این حوزه به درستی معین است، تمام این اقدامات نوید روزهای خوش برای حوزه توریستی است.

گروه موسیقی رستاک با اجرای موسیقی زنده خود مراسم را مزین کردند.

منبع: کجارو / میراث آریا
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2054

به "مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری شهر گردشگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری شهر گردشگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید