مسکو: برلین از دسترسی کنسولی ناوالنی جلوگیری می نماید

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه امروز شنبه با صدور بیانیه ای اظهار داشت که برلین از دسترسی کنسولی آلکسی ناوالنی منتقد مسکو در آن کشور جلوگیری می نماید.

مسکو: برلین از دسترسی کنسولی ناوالنی جلوگیری می نماید

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه روسیه در این باره آمده است: دادستان های روسیه چهارمین درخواست یاری قانونی را در 24 سپتامبر به برلین ارسال کردند. آلمان به 3 درخواست قبلی پاسخ نداده است. مسکو همچنان برای دریافت پاسخ برای این درخواست ها مصّر است.

این درحالیست که وزیر خارجه آلمان پیشتر مدعی شده بود که اگر سازمان منع استفاده از تسلیحات شیمیایی مسمومیت ناوالنی با عامل اعصاب را تائید کند، اتحادیه اروپا باید دور جدیدی از تحریم ها را علیه روسیه اعمال کند.

ناوالنی از منتقدین دولت مسکو است که ماه پیش حین سفر با هواپیما دچار بیهوشی شد و سپس از روسیه به آلمان انتقال یافت. بعدها طرفین اروپایی مدعی شدند که وی با عامل اعصابی که فقط روسیه روش تهیه آن را می داند، مسموم شده است!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1304

به "مسکو: برلین از دسترسی کنسولی ناوالنی جلوگیری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو: برلین از دسترسی کنسولی ناوالنی جلوگیری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید