مشکل پوشش ارتباطی جاده ها و مناطق روستایی مازندران برطرف می گردد

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از رگولاتوری، نشست هم اندیشی برای آنالیز مسائل ارتباطی استان مازندران با حضور حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری و بعضی از مدیران این سازمان و اپراتورهای سیار برگزار گردید.

مشکل پوشش ارتباطی جاده ها و مناطق روستایی مازندران برطرف می گردد

در این نشست حسین فلاح جوشقانی با اشاره به اینکه استان مازندران از نظر وضعیت پوشش ارتباطی جزو استانهای خوب دسته بندی می گردد، گفت: این استان از نظر جغرافیایی به دلیل کوهستانی بودن و تعداد و پراکندگی روستاها ویژگیهای خاصی دارد که کار اپراتورها را برای ایجاد و گسترش زیرساخت های ارتباطی و سرویس دهی سخت تر می نماید.

رئیس رگولاتوری اضافه نمود: با توجه به توریست پذیر بودن این استان، آنالیز ها نشان می دهد غالب مسافران در این استان در مقایسه با سواحل دریا، مناطق کوهستانی و جنگل ها را برای سفر و اقامت انتخاب می نمایند و این موضوع ضرورت پوشش دهی مطلوب و سرویس رسانی در این مناطق را دوچندان می نماید.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به آنالیز موانع و مسائل ارتباطی استان مازندران گفت: پس از آنالیز دلایل مسائل، اپراتورها متعهد شدند بعضی از مسائل مربوط به پوشش ارتباطی در جاده ها و مناطق روستایی مازندران را تا دهه فجر امسال و بعضی دیگر را تا خرداد ماه سال 98 برطرف نمایند.

به گزارش خبرنگاران، نشست هم اندیشی مسائل ارتباطی استانهای کشور در راستای همفکری و جلب مشارکت سایر دستگاهها و نهادهای دولتی برای برطرف این مسائل، با حضور رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به صورت دوره ای در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 210

به "مشکل پوشش ارتباطی جاده ها و مناطق روستایی مازندران برطرف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل پوشش ارتباطی جاده ها و مناطق روستایی مازندران برطرف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید