مهاجرت کانادا به وسیله اکسپرس انتری

به گزارش تور یونان ارزان، موارد استفاده

اگر در مهارتی خبره هستید، یا تخصص قابل قبولی در زمینه ای خاص دارید، این برنامه مخصوص شماست. البته باید بدانید که همه چیز تخصص و توانایی شما نیست و فاکتورهای زیادی در انتخاب افراد برای اعطای اقامت کانادا در این سیستم نقش دارد. به طور مثال تجرد نسبت به تاهل امتیاز بالاتری را نصیب شما خواهد نمود و سن بالاتر برابر با امتیاز بیشتر است. در ادامه سیستم امتیازدهی را جزیی تر توضیح خواهیم داد.

مهاجرت کانادا به وسیله اکسپرس انتری

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به طور کلی، اکسپرس اینتری برای جایگزینی روش کلاسیک برای این سه گروه به میان آمد:

برنامه مهاجرت کارگران ماهر (Skilled worker)

برنامه مهاجرت به وسیله تجربه (Canadian experience)

برنامه معاملات حرفه ای (Skilled trade)

فرایند کاری

آغاز کار از تشکیل یک پروفایل در وبسایت اداره مهاجرت کانادا می باشد. برای تشکیل این پروفایل شما احتیاج به آپلود کردن مدارک یا نمرات خود ندارید و صرفا اطلاعات را وارد می کنید؛ اما بهتر است در زمانی اقدام کنید که نمره قبولی آزمون زبان در دستتان باشد.

نکته: قبل از آغاز کار بهتر است امتیاز CRS خود را فقط و تنها فقط از اینجا محاسبه کنید. زیرا در صورت نداشتن امتیاز قابل قبول شانس شما نزدیک به صفر است.

پس از تشکیل پروفایل، اطلاعات شما مورد آنالیز قرار می گیرد و چنان چه از حداقل ها برخوردار نباشید، ریجکت خواهید شد. این ریجکت سابقه منفی برای فعالیت های بین المللی آینده نیز حساب خواهد شد پس بهتر است قبل از هرچیز از صلاحیت های خود اطمینان حاصل نموده و نمرات لازم را کسب نموده باشید.

اگر اطلاعات شما قابل قبول بوده و با یکی از سه روش که در بخش قبل ذکر شد سازگار باشید، یک شماره پیگیری تحت عنوان file number برای شما صادر خواهد شد.

در اینجا شما وارد مرحله بعد شده و اسمتان در لیستی تحت عنوان selection pool قرار می گیرد. اینجاست که امتیاز CRS توسط اداره مهاجرت برای شما محاسبه شده و سپس بر اساس آن تمام متاقضیان رتبه بندی می شوند. معیار های امتیازدهی این سیستم با تمام ویژگی ها، نمرات و توانایی های شما تناسب دارد اما قابل پیش بینی نبوده و مدام در حال تغییر می باشد. سایتی که قبل تر برای محاسبه CRS معرفی گردید معتبرترین منبع در این زمینه بوده و معیارهای آن همگام با اداره مهاجرت کانادا به روز می گردند.

اگر از این مرحله نیز به سلامت عبور نموده و انتخاب شوید، نوبت به ارسال مدارک می رسد. این کار نیز به صورت آنلاین انجام می پذیرد. پس از انتخاب شدن متقاضی 90 روز وقت دارد تا مدارک لازم را ترجمه و آپلود کند.

در ادامه و در صورت قبولی، آنالیز پیشینه و تست پزشکی و در برخی موارد نادر، مصاحبه حضوری صورت می پذیرد. صداقت تمام و کمال از مهم ترین و حیاتی ترین نکات این فرایند است زیرا افسر مربوطه در صورت برخوردن به کوچکترین تناقضی شما را ریجکت خواهد نمود و لکه سیاهی در پرونده مهاجرتتان برجا خواهد گذاشت. این لکه به سادگی پاک نخواهد شد و در آینده برای شما امتیاز منفی محاسبه می گردد. حتی اگر قصد مهاجرت به کشوری غیر از کانادا را داشته باشید.

منبع: اینترنت
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1328

به "مهاجرت کانادا به وسیله اکسپرس انتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجرت کانادا به وسیله اکسپرس انتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید