مهم ترین رویدادهای کنفرانس توسعه دهندگان اپل

به گزارش تور یونان ارزان، خداحافظی با اینتل، رونمایی از سیستم عامل آی او اس 14 و رونمایی از نسخه جدید سیستم عامل مک مهم ترین رویدادهای کنفرانس توسعه دهندگان اپل بود که شب گذشته برگزار گردید.

مهم ترین رویدادهای کنفرانس توسعه دهندگان اپل

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، شیوع ویروس کرونا موجب شد تا اپل سال جاری کنفرانس توسعه دهندگان خود را به صورت مجازی و بدون حضور هیچ علاقمندی در پشت درهای بسته برگزار کند. در ادامه بعضی رویدادهای مهم این کنفرانس مجازی را مرور می کنیم.

اپل در این کنفرانس به طور رسمی خاطرنشان کرد در رایانه های مک بوکس و مک از این پس به جای پردازنده های اینتل از تولیدات ای آر ام استفاده می نماید. هدف از این کار افزایش قدرت پردازش و کاهش مصرف انرژی اعلام شد. این تغییرات در خصوص آی پد و آیفون هم رخ می دهد. رایانه های جدید اپل با این تغییرات اواخر سال 2020 عرضه می شوند.

اپل همچنین از سیستم عامل جدید مک به نام Big Sur رونمایی کرد. اپل مدعی است تغییرات بی سابقه ای در این سیستم عامل ایجاد نموده و شخصی سازی صفحه شروع، به روزرسانی بسیاری از برنامه ها و برنامه یافتن دیگر وسایل، سریع تر شدن و ایمن تر شدن مرورگر سافاری و امکانات ترجمه ای گسترده تر از جمله قابلیت های آی او اس 14 است.

همچنین امکان استفاده از ریزبرنامه ها یا Widget ها و شخصی سازی آنها در آی او اس 14 تسهیل شده است. برنامه جدید App Library دسته بندی اتوماتیک اپلیکیشن ها در قالب گروه های مختلف و یافتن آسان آنها را ممکن می نماید.

رونمایی از iPadOS 14 با تمرکز بر بهبود و بازطراحی اپلیکیشن ها، قابلیت های جدید Apple Pencil و بسیاری ویژگی های دیگر و عرضه نسخه جدید tvOS اپل دستاوردهای تازه این شرکت است. قابلیت تصویر در تصویر و پشتیبانی بهتر از لوازم خانگی هوشمند در تی وی او اس در نظر گرفته شده است.

در نهایت سیستم عامل جدید واچ او اس 7 هم پیکربندی ساده نمایشگر ساعت، ارسال راحت پیغام و بارگذاری اپلیکیشن های مختلف را تسهیل می نماید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1163

به "مهم ترین رویدادهای کنفرانس توسعه دهندگان اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای کنفرانس توسعه دهندگان اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید