موزه و آرشیو دانشگاه الزهرا(س) در پایگاه داده های جهانی موزه ها ثبت شد

به گزارش تور یونان ارزان، اطلاعات موزه و آرشیو دانشگاه الزهرا(س) در پایگاه داده های جهانی موزه ها و مجموعه های دانشگاهی (UMAC Database) ثبت شد.

موزه و آرشیو دانشگاه الزهرا(س) در پایگاه داده های جهانی موزه ها ثبت شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، اطلاعات موزه و آرشیو دانشگاه الزهرا در پایگاه داده های جهانی موزه ها و مجموعه های دانشگاهی (UMAC Database) ثبت شد. این اطلاعات شامل حوزه های موضوعی فعالیت این مرکز، معرفی راه های ارتباطی از جمله وبسایت و توصیفی کوتاه از دانشگاه، فعالیت های موزه و آرشیو دانشگاه، ماموریت ها، اهداف و همچنین دامنه مجموعه این موزه و آرشیو است.

لازم به ذکر است، پایگاه داده های جهانی موزه ها و مجموعه های دانشگاهی پروژه ای است که در سال 2001 توسط UMAC، کمیته بین المللی موزه های دانشگاهی و مجموعه های شورای بین المللی موزه ها (ICOM)، با هماهنگی دکتر کورنلیا وبر، مرکز هماهنگی مجموعه های دانشگاهی علمی، تهیه و تدوین شد.

در این پایگاه بیش از 3881 موزه دانشگاهی از تمامی قاره های جهان ثبت شده و از کشور ایران نیز 18 موزه در این پایگاه حضور دارند.

همچنین این پایگاه فرصتی است برای آشنایی با مجموعه ها و میراث فرهنگی با اهمیت علمی، هنری و تاریخی که هنوز بسیاری از آن ها توسط جامعه و عموم مردم در جهان شناخته شده نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1682

به "موزه و آرشیو دانشگاه الزهرا(س) در پایگاه داده های جهانی موزه ها ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه و آرشیو دانشگاه الزهرا(س) در پایگاه داده های جهانی موزه ها ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید