مولر: برای مهار امباپه برنامه داریم

به گزارش تور یونان ارزان، توماس مولر شانس بایرن را بیشتر از پی اس جی برای رفتن به دور بعد لیگ قهرمانان می داند و به ادعای کیلیان امباپه در این مورد پاسخ داد.

مولر: برای مهار امباپه برنامه داریم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فردا شب در آلیانز آرنا بایرن میزبان پی اس جی از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است. در بازی رفت بایرن دست به کار بزرگی زد و توانست 0-1 در پارک دو پرنس برنده گردد. بازی فردا برای پی اس جی که سال هاست در حسرت فتح لیگ قهرمانان است، بازی مرگ و زندگی محسوب می گردد و کیلیان امباپه چند روز پیش گفت که هر کاری برای صعود به دور بعد خواهند کرد.

توماس مولر در نشست خبری این بازی گفت: کاملا مطمئنم که فردا می توانیم کیفیت واقعی خودمان را در زمین نشان دهیم. ما یک برنامه تعیین و واضح برای این بازی داریم. در دیداری در چنین سطح، البته که شما به کمی شانس هم احتیاج دارید. این یک مبارزه بزرگ خواهد بود و به یاری طرفداران و تجربیاتی مثبتی که از گذشته داریم، می خواهیم به دور بعد برویم.

مولر در خصوص رکورد شخصی خوب در بازی هایش مقابل لیونل مسی گفت: آمار را می دانم. در چند سال اخیر ما همواره مقابل بارسلونا خوب نتیجه گرفته ایم، اما این آمار مربوط به گذشته است و مسی اکنون برای پی اس جی بازی می نماید. توجهی به این آمار ها ندارم و فقط روی بازی فردا تمرکز نموده ام.

توماس مولر درباره ادعای امباپه برای صعود به دور بعد و اینکه فردا پاری سن ژرمن شانس اول صعود است گفت: همه می توانند در این مورد نظر بدهند. ما در بازی رفت 1-0 پیروز شدیم و فکر می کنم این یک مزیت است؛ اما همواره می توان یک گل را در فوتبال جبران کرد. من نظر امباپه را درک می کنم، ولی شانس ما بیشتر است. او اعتماد به نفس بالایی دارد.

مولر در خصوص بازیکن مورد علاقه اش در پاری سن ژرمن گفت: این یک سوال آسان است، کیلیان امباپه. او بازیکنی انفجاری است و در محوطه جریمه تصمیمات درستی می گیرد. تمام جهان از تماشای او لذت می برند؛ اما فردا سعی خواهیم کرد او را مهار کنیم و برایش برنامه داریم. نباید اجازه دهیم او از فوتبالش لذت ببرد.

مولر در خصوص یان زومر، گلر نو بایرن، گفت: او همواره مثبت فکر می نماید و در اینجا بسیار راحت است. ما به او اعتماد داریم. زومر به ما اعتماد به نفس زیادی می دهد. نقاط قوت و بعلاوه نقاط ضعف او را همه می دانند. ما از بازی کنار هم لذت می بریم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اسفند 1401 بروزرسانی: 17 اسفند 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2289

به "مولر: برای مهار امباپه برنامه داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مولر: برای مهار امباپه برنامه داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید