نسخه 2019 کتاب اسرار فتح قله گوگل رونمایی شد

به گزارش تور یونان ارزان، کتاب اسرارفتح قله گوگل، 200 فاکتور موثر بر سئو نسخه 2019 نوشته برایان دین با ترجمه محسن عقبایی طی مراسمی در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی رونمایی شد.

نسخه 2019 کتاب اسرار فتح قله گوگل رونمایی شد

در این مراسم دکتر نیما محسنی مدیرمسئول سایت خبرنگاران با اشاره به توسعه نفوذ فضای مجازی در جوامع و تاثیرگذاری این تحول بر کسب وکارها، به ارائه راهکارهای خلق فرصت و استفاده از فرصت های موجود در فضای مجازی پرداخت و اعلام کرد: در افق پیش رو، فراوری و انتشار محتوای خلاقانه و کاربردی به عنوان یکی از فرصت آفرین ترین انواع روش های توسعه بازار مدنظر صاحبان کسب وکار به ویژه کسب وکارهای نو مبتنی بر نت قرار گرفته است. محسنی با بیان این که رقابت برای قرار گرفتن در صدر جستجوهای گوگل به عنوان پرقدرت ترین موتور جستجوگر اینترنتی در میان فراورینمایندگان و بازاریابان محتوا در حال حاضر به شدت جریان دارد و درآینده نیز تشدید خواهد شد، اضافه نمود: کتاب اسرار فتح قله گوگل با بیان ساده و شیوا، فاکتورهای موثر بر سئو را معرفی نموده و می تواند راهنمای موثری برای تمام افراد و گروه های فعال در بازار نوپای محتوا در کشور باشد. وی توضیح داد: ترتیب و بخش بندی مناسب مطالب همراه با گرافیک تصویری خوب، به گویایی و ساده فهمی این کتاب یاری نموده و علاقه مندان از طیف های گوناگون می توانند به خوبی با مطالب این کتاب ارتباط برقرار نموده و از آن بهره ببرند.

در ادامه این مراسم حسین وحدانی کارشناس بازاریابی محتوا با بیان این که نقش و اهمیت فراوری محتوا در شکل دادن به کسب وکارهای نوین روز به روز در حال افزایش است، گفت: با وجود مقاومت هایی که مدیران سنتی در برابر به کارگیری بازاریابی محتوا برای رونق بخشی و رقابت پذیری کسب وکارهای خود دارند، بازاریابی محتوا با نتایج درخشانی که کسب نموده، راه خود را رو به جلو باز نموده است. وحدانی با اشاره به احتیاج فعالان بازار فراوری و انتشار محتوا به دانش روز سئو، تاکید نمود: گوگل با عنوان پرقدرت ترین موتور جستجوگر اینترنتی، با سرعت بسیار زیاد روش ها و مکانیزم های جستجوی خود را بهینه سازی می نماید و هدایت ها و نکات مطرح شده در کتاب اسرار فتح قله گوگل، برای بهتر قرار گرفتن در معرض جستجوهای این موتور جستجوگر، مفید و مثمرثمر خواهد بود.

در این مراسم بعلاوه محسن عقبایی مترجم کتاب نیز با اشاره به احتیاج مدیران ، گردانندگان شبکه های اجتماعی، صاحبان کسب و کار، مدیران روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات، بلاگرها، فریلنسرها، اهالی رسانه و طیف های گوناگون مخاطبان به آشنایی با مکانیزم های قرار گرفتن در معرض سرچ گوگل، گفت: تمام ذینفعان هوشمند گوگل، سعی می نمایند به طور مرتب، رمز و رازهای رام کردن گوگل را درک نموده و به کار گیرند تا سهمی بیشتر از بازار داشته باشند و کتاب اسرار فتح قله گوگل نیز برای تحقق چنین مقصودی ترجمه شده است. وی اضافه نمود: در ترجمه کتاب سعی من بر این بود که مطالب به صورت ساده برای تمام طیف های مخاطب - از مخاطب متخصص گرفته تا مخاطب عام - به زبان فارسی ترجمه گردد و امیدوارم این مقصود را برآورده نموده باشم. عقبایی در انتها از انتشارات تاچارا و گروه رسانه ای کاما که امکان انتشار این کتاب را فراهم کردند تشکر کرد و اضافه نمود: با حمایت های موسسه رسانه ای کاما، این کتاب با چاپ با کیفیت و قیمت مناسب به بازار نشر آمد و امیدوارم حاصل این کوشش گروهی، مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

شایان ذکر است کتاب اسرار فتح قله گوگل، 200 فاکتور موثر بر سئو نسخه 2019 شامل فصل های؛ فاکتورهای مربوط به دامنه، فاکتورهای مربوط به سطح صفحه، فاکتورهای مربوط به سطح وب سایت، فاکتورهای مربوط به بک لینک ها، اهمیت تعامل با کاربران، قوانین خاص الگوریتم های گوگل، سیگنال های مربوط به برندها، فاکتورهای مربوط به اسپم های داخل وب سایت، فاکتورهای مربوط به اسپم های خارج از وب سایت، است. این کتاب در 156 صفحه تمام رنگی به وسیله انتشارات تاچارا منتشر شده و به قیمت 27 هزارتومان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

منبع: همگردی
انتشار: 23 دی 1401 بروزرسانی: 23 دی 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2262

به "نسخه 2019 کتاب اسرار فتح قله گوگل رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه 2019 کتاب اسرار فتح قله گوگل رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید