نشست ایران، روسیه و چین درباره برجام

به گزارش تور یونان ارزان، نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی کشورمان از نشست سه جانبه ایران، روسیه و چین درباره برجام اطلاع داد.

نشست ایران، روسیه و چین درباره برجام

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کاظم غریب آبادی در صفحه توئیتر خود نوشت: نشست سه جانبه بین ایران، چین و روسیه. روسای هیات مذاکره کنندگان موضوعات مرتبط با مذاکرات جاری برجام را مورد بحث و آنالیز قرار دادند.

در چند روز گذشته و از زمان برگزاری نشست کمیسیون مشترک، چندین نشست دوجانبه و چند جانبه در سطح معاونین و مدیران سیاسی و همینطور در سطوح کارشناسی میان هیات های ایران با هیات های اتحادیه اروپایی، سه کشور اروپایی و هیات های چین و روسیه برگزار گردیده است.

نشست ها در روز های تعطیل بدون تغییر دنبال شده و گاه تا ساعات پایانی شب هیات ها در حال گفتگو بوده اند.

به همین دلیل، روز دوشنبه نشست سه جانبه ایران، روسیه و چین برای آنالیز و گفتگو در مورد آخرین شرایط گفتگو ها و هماهنگی مواضع با حضور روسای هر سه هیات در محل گراندهتل وین برگزار گردید.

هیات ایرانی در این ملاقات نقطه نظرات خود در مورد متون پیش نویس و موضوعات باقی مانده را برای طرف های چینی و روس تشریح کرد.

هیات های چین و روسیه نیز ضمن ارائه بعضی نظرات و توضیحات، بار دیگر بر حمایت کامل خود از مواضع ایران تاکید کردند.

هر سه هیات بر اهمیت تداوم کار به صورت جدی و به دور از هرگونه شتابزدگی یا تاخیر بی سبب تاکید کردند.

عراقچی بلافاصله پس از نشست سه جانبه با چین و روسیه، نشست چهارجانبه با هیأت های اتحادیه اروپایی و سه کشور آلمان، انگلستان و فرانسه را شروع کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1731

به "نشست ایران، روسیه و چین درباره برجام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست ایران، روسیه و چین درباره برجام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید