نوسانات ارزی در انتخاب سرمربی خارجی تیم ملی والیبال تاثیرگذار است

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران، روز دوشنبه دومین نشست مشورتی برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال و رده های مختلف سنی، به ریاست محمدرضا داورزنی و با حضور وحید مرادی مشاور عالی، میلاد تقوی سرپرست دبیری، سعید درخشنده، منوچهر پورحسن، محمود افشاردوست، ناصر میرفخرایی و جمشید حمیدی برگزار گردید.

نوسانات ارزی در انتخاب سرمربی خارجی تیم ملی والیبال تاثیرگذار است

منوچهر پورحسن در مصاحبه با خبرنگاران درباره این نشست، گفت: جلسه نخست اواخر سال گذشته برگزار گردید که داورزنی نفراتی را دعوت کرد و گفت از نظر فکری برای انتخاب مربی داخلی یا خارجی احتیاج به یاری دارد و باید ویژگی های مربی چه خارجی و چه داخلی آنالیز گردد. این یک خط مشی کلی قبل از عید بود.

پیشکسوت والیبال اضافه کرد: در جلسه روز دوشنبه مطرح شد که فدراسیون باید خط مشی سرمربی را تعیین کند. با توجه به نوسانات ارزی که وجود دارد باید بحث مربی خارجی به طور کامل آنالیز گردد. ویژگی های یک مربی خارجی را برای جلسه آینده باید مطرح کنیم و سپس بر اساس آن برنامه ریزی ها صورت بگیرد که آیا می توانیم از مربی خارجی استفاده کنیم یا خیر. باید تمام مسائل اقتصادی در نظر گرفته گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه ای که انتها سال 98 برگزار گردید موضوع برکناری کولاکوویچ مطرح بود؟ گفت: خیر، بحث برکناری کولاکوویچ مطرح نبود اما به دلیل اینکه نقدها از کولاکوویچ بالا بود می خواستیم در فرصت به جامانده برای انتخاب سرمربی پس از المپیک 2020 با فراغ بال بیشتری تصمیم گیری و مشورت گردد.

پورحسن در پاسخ به این سوال که آیا نفرات حاضر در این جلسه اتاق فکر فدراسیون را تشکیل می دهند؟ گفت: قرار شد کارگروهی ثابت وجود داشته باشد و در هر جلسه دو و یا سه نفر به عنوان میهمان به آن اضافه گردد.

پورحسن درباره حضور خودش در فدراسیون نیز گفت: با توجه به بحث بازنشستگی، نمی توانستم در سازمان لیگ فعالیت کنم چرا که من 24 ساعته در آن سازمان حضور داشتم اما 50 ساعت حقوق به من تعلق می گرفت. بنابراین داورزنی، عظیمی را از وزارت ورزش برای سرپرستی سازمان لیگ آورد و من به کمیته داوران رفتم اما در کمیته داوران نیز طبق خط مشی تعیین شده باید از شنبه تا چهارشنبه در آنجا فعالیت می کردیم و باز هم حقوق کامل پرداخت نمی شد. بنابراین عذرخواهی کردم و از کمیته داوران نیز خارج شدم. در حال حاضر به عنوان فردی که به محیط فدراسیون آشنا است و سال ها در والیبال حضور داشته در این جلسه شرکت کردم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1057

به "نوسانات ارزی در انتخاب سرمربی خارجی تیم ملی والیبال تاثیرگذار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوسانات ارزی در انتخاب سرمربی خارجی تیم ملی والیبال تاثیرگذار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید