والیبال انتخابی المپیک، فزونی ایران مقابل چین در ست دوم

به گزارش تور یونان ارزان، تیم ملی والیبال ایران در ست دوم بازی مقابل چین در مسابقات انتخابی المپیک 2020 به پیروزی رسید.

والیبال انتخابی المپیک، فزونی ایران مقابل چین در ست دوم

با تور ارزان چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در سومین و آخرین بازی خود در مرحله گروهی مسابقات انتخابی المپیک 2020 عصر امروز (پنجشنبه) به مصاف چین رفت و در دو ست ابتدایی این مسابقه به پیروزی رسید.

سعید معروف، شهرام محمودی، میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی، سیدمحمد موسوی، علی شفیعی و محمدرضا حضرت پور (لیبرو) بازیکنان آغاز کننده ایران در این بازی بودند. تیم ملی ایران در ست نخست این بازی با وجود حمایت تماشاگران چینی از تیم خود با تکیه بر حملات مؤثرتر با نتیجه 25 بر 22 به پیروزی رسید.

تیم ملی ایران در ست نخست 16 امتیاز از اسپک، دو امتیاز از دفاع روی تور و هفت امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد و تیم چین نیز 12 امتیاز از اسپک، دو امتیاز مستقیم از دفاع روی تور و هشت امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد.

چینی ها در ست دوم عملکرد بهتری در سرویس و حمله داشتند و در بیشتر دقایق بازی با اختلاف کمی پیشتاز بودند، اما توپ گیری خوب بازیکنان ایران در کنار دفاع روی تور مؤثر، فزونی 19 بر 17 ایران را به دنبال داشت. سرویس های هدفداری که دریافت تیم ملی چین را به دردسر انداخت در نهایت منجر به فزونی 25 بر 20 ایران در ست دوم شد.

شاگردان کولاکوویچ در خاتمه ست دوم 34 امتیاز از اسپک، چهار امتیاز از دفاع روی تور، یک پوئن سرویس و 11 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورده بودند و تیم چین نیز 29 امتیاز از اسپک، دو امتیاز مستقیم از دفاع روی تور و 11 امتیاز از اشتباهات حریف کسب نموده بود.

ادامه دارد ...

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 755

به "والیبال انتخابی المپیک، فزونی ایران مقابل چین در ست دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال انتخابی المپیک، فزونی ایران مقابل چین در ست دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید