پاکسازی معابر جنوب شرق تهران در طرح استقبال از نوروز

به گزارش تور یونان ارزان، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 15 از شروع طرح استقبال از نوروز در معابر منطقه 15 خبرداد.

پاکسازی معابر جنوب شرق تهران در طرح استقبال از نوروز

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علی اکبرکریمی پور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 15 گفت: طرح استقبال از نوروز در راستای نگهداشت شهر و ساماندهی زیر ساخت های شهری در حال اجرا است و تا 15 فرودین ادامه خواهد داشت.

وی به اقدامات اجرا شده توسط اداره خدمات شهری اشاره نمود و گفت: در این طرح شست و شوی و پاکسازی بیش از 8 میلیون متر مربع از معابر، پاکسازی 105 هزار مترمربع از جداره های شهری از زوائد فیزیکی، تراکت ها و برچسب های تبلیغاتی، پلاکارد، بنر های غیر مجاز و پاکسازی 35 هزار متر مربع از زمین های بایر و نقاط بی دفاع شهری منطقه قرار گرفته است.

کریمی پور با اشاره به اینکه 60 هزار متر طول لایروبی انهار و 733 هزار متر طول شستشوی المان های شهری، جداول و گاردریل ها انجام خواهد شد، اضافه نمود: همچنین هزار و 200 دستگاه از مخازن و زیر مخزن های سطح منطقه شستشو، گندزدایی، تعمیر و رنگ آمیزی می گردد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: 30 دستگاه از مخزن شیرابه خودرو های حمل پسماند نظافت، شستشو و رنگ آمیزی و برطرف نقص می گردد و همچنین هزارو 870 متر مربع از تابلو های ترافیکی بزرگراه ها شست و شو خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 915

به "پاکسازی معابر جنوب شرق تهران در طرح استقبال از نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکسازی معابر جنوب شرق تهران در طرح استقبال از نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید